2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk

Open badkamer.

• Beoordeeld op: 6 september 2023

prima verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

kleinigheidje, standaard fles water stond niet op de kamer. De 2e nacht lagen er minder handdoeken

Prima lokatie makkelijk te bereiken. schone kamers, geluidsdicht (geen hoorbaar geluid van buiten), nette entree vriendelijk personeel genog gratis parkeerplaatsen.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Super modern en redelijk nieuw hotel in Steyr
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

Het is een prachtig modern hotel voor een mooie prijs. Alles netjes geregeld. Super uitgebreid ontbijt. Prachtige kamer met super fijne matrassen. De ontbijtruimte zag er ook erg mooi en modern uit. Voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Proper, mooi, vriendelijk personeel, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

Iets wat hardere bedden en kussen

De prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 17 juli 2023

Was een tussenstop van onze vakantie

Schoon en comfortabel.

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Op reis met wagen en onderweg naar huis 1 tussenstop om een nacht rust te kunnen hebben. Perfect hotel hiervoor!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

Alles was goed! Bij de ontvangst, kamer, ontbijt.. Top!

• Beoordeeld op: 12 juli 2023

Het verblijf is aan te raden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

De matras was heel hard.

De kamer was heel mooi en het personeel was vriendelijk. Er was een leuke bar om in de avond iets te drinken.

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

Je kunt doordeweeks tot 09.00 uur ontbijten

Mooi modern hotel, buiten de stad, schoon, airco op kamer, genoeg ruimte om te parkeren. Uit eten kun je bij de bioscoop, lopend te doen. Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 27 juni 2023

Voor een doorreis of verblijf in de omgeving typisch uitstekend Best Western hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

Niet van toepassing bij deze prijs/kwaliteit verhouding.

Prima locatie voor een doorreis, op een industrieterrein vlakbij stad Steyr en vlakbij enorme bioscoop met groot goed restaurant. Modern en nieuw ogend hotel (2 jaar oud) en o.a. bed, douche, ontbijt, hygiëne waren heel goed; dus een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 8 juni 2023

Top hotel met goed ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

De ontbijt tijden zijn erg vroeg voor ons. Maandag t/m vrijdag van 06:00 tot 09:00. In het weekend van 07:00 tot 10:00. Wel moet ik zeggen dat als je na de eindtijd er nog zat er nog steeds voldoende te eten was en er werd bijgevuld toen wij er waren.

De kamer was erg comfortabel. De douche was voorzien van zeep en shampoo. Alles was erg netjes. Als je wilde kon je iedere dag je kamer laten schoonmaken en schone handdoeken krijgen. Het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid. Met voor de liefhebber ook amandel en havermelk. Meerdere ei gerechten lagen klaar, maar een spiegelei werd op verzoek voor je klaar gemaakt. Als er iets op was werd het meestal snel aangevuld en als je ergens om vroeg werd je vriendelijk en snel geholpen. Ik zou hier zeker nog eens verblijven als ik in de buurt moet zijn.

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

prima verblijf voor 1 of 2 nachtjes

prima, nieuwe kamers

• Beoordeeld op: 13 mei 2023

Fantastisch! Jammer dat het niet dichter bij de snelweg ligt ;)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

Dat de temperatuur in de kamer niet lager ingesteld kon worden dan 21 graden. Gelukkig kon het grote raam wel helemaal open. Tip voor volgende gasten: Geef bij je navigatie het adres in en niet de coördinaten, dan ga je er niet komen!

De ontvangst, het fantastische ontbijt, de locatie, het personeel, eigenlijk alles :) De douche en wastafel waren niet afgesloten van de slaapkamer, dat gaf ruimte!

• Beoordeeld op: 25 april 2023

Geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

Hoe goed ik mijn best doe kan ik niks bedenken

Bijzonder mooi, schoon en comfortabel hotel. Personeel is geweldig, kamers schoon en ruim genoeg, badkamer/toilet zeer hygiënisch, ontbijt ongelofelijk en prijs zeer laag. In mijn 30 jaar ervaring (en ik reis veel) heb ik nog nooit zo goede ervaring gehad, zelfs in hogere klassen hotels niet

• Beoordeeld op: 22 maart 2023

Bijzonder prettig verblijf op zakenreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

Misschien een "in house" restaurant. Was echter geen gemis omdat er een Ox (steak) restaurant op loopafstand is.

De kamer was een verrassing, ruim, compleet en bijzonder smaakvol ingericht. Er was een goed restaurant op loopafstand. Het ontbijt was bijzoender goed. De beste prijs/kwaliteitsverhouding die ik in jaren gehad heb.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2022

Nvt

Alles

• Beoordeeld op: 20 juni 2022

Super tevreden

Locatie,

Kamer,alles wat men nodig heeft was er, Koffie machine,fles water,shampoo, Top

• Beoordeeld op: 14 juni 2022

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Op de minder validiekamer is twee keer de toiletprullebak vergeten , terwijl hij vol zat.

De kamers waren zeer mooi, schoon.

• Beoordeeld op: 10 juni 2022

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

makkelijk bereikbaar met de auto, leuk hotel, lekker ontbijt met eitjes die a la minute worden gebakken.

• Beoordeeld op: 2 juni 2022

Doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

De keuken bleek gesloten hoewel ik had 'gereserveerd '...viel na 400 km erg tegen. Helaas ligt het hotel niet in de buurt van andere horeca dus met auto weg. De meneer die mij adviseerde waarheen ik kon deed het voortreffelijk. Ik werd naar super restaurant gestuurd en ik genoot.

Nieuw schoon ruim Mooie kamer met goede inventive indeling. Prettig bed. Goed idee 2xsoorten kussens op bed te leggen

• Beoordeeld op: 26 augustus 2021

Zeer schoon en goed ontbijt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De ruime en schone kamers en het ontbijtbuffet. Locatie prima voor een overnachting onderweg. Stadscentrum Steyr erg leuk en klein/overzichtelijk.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2021

Prima - nieuw - hotel voor die prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Helemaal niks, valt niks op aan te merken, alles was je redelijkerwijs kunt en mag verwachten wordt ruim overtroffen. Prima hotel voor die prijs.

Prima hotel, helemaal nieuw, prima prijs prestatie. Kamers mooi, temperatuur prima te regelen (het was warm), geluidsdicht af te sluiten ondanks dat het naast de autobahn ligt. Vriendelijk personeel, bar 24/7 open (incl snacks mocht je daar zin in hebben midden in de nacht) en ook nog eens vlakbij de snelweg - mocht dat een vereiste zijn. Het ligt dus niet midden in een idyllisch plaatsje maar gewoon aan de rand van de stad.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2021

Comfortabel en ontspannend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Open Badkamer

Een spiegel boven de lavabo zou handig zijn om vb de lenzen in de doen of voor de man om zich te scheren. We verbleven in een open badkamer. Dat gaf een heel fijn gevoel maar het water liep niet zo goed weg rond de wc waardoor we een handdoekje moesten leggen om even later niet met natte voeten naar de wc te moeten gaan.

We hebben een heel fijn verblijf gehad! Ruime, moderne kamers die heel net waren en bovendien uitstekend geïsoleerd. Uitgebreid ontbijt met vriendelijk personeel! Extra pluspunten waren de USB-poorten naast het bed en Fairtrade Shampoo, bodylotion en conditioner in navulbare houders. Bij het ontbijt waren de optie tot haver- en amandelmelk en de mogelijkheid voor een versgemaakt eitje naar keuze heel fijn!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2021

Super hotel! Herhaling waard.

Het hotel is spiksplinter nieuw en was pas 3 weken geopend. Dan is het logisch dat iedereen z'n draai moet vinden en de techniek nog wel eens faalt. Zo sloeg de airco midden in de nacht soms op hol met een daverende herrie, ging de terugslagklep van de kamerventilatie bij een beetje wind stevig te keer en weigerde de automatische deuropener. Maar daar is alle begrip voor. Wij vonden de prijzen in het restaurant aan de forse kant. Een kopje cappuccino kost bijvoorbeeld 4,80 euro (?). De tweede en laatste dag van ons verblijf waren er slechts drie gasten (?). Om bij zo weinig gasten de versheid van de producten te garanderen, zo werd ons verteld, was er geen ontbijtbuffet, maar konden wij alles ter plekke bestellen en werd het in de keuken bereid of hadden wij de keuze om een ontbijtpakket te laten samenstellen. Ook daar hadden wij begrip voor, maar het is natuurlijk veel gezelliger om langs de uitgestalde producten te gaan en dan je keus te maken. Er ontbreekt op alle kamers een haarföhn (?).

De luxe, kwaliteit en hygiëne van de kamers is perfect en de bedden zijn uitstekend. De aankleding (meubilair, wandbekleding, stoffering etc) van het hele hotel is helemaal van deze tijd en doet gezellig aan. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Electrisch laden (het hotel heeft 3 laadpalen) voor de auto is een gratis service. Het ontbijtbuffet (met bij alle producten een kaartje met keurige productbeschrijving / bijvoorbeeld "lactosevrije kaas") is zeer uitgebreid en uiterst smakelijk. Een spiegelei of scrambled eggs wordt persoonlijk aangeboden en vers bereid. Dat kan niet beter. De koffie is perfect.