2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Opper-Oostenrijk
  4. Hotelbeoordelingen Steyr
Oostenrijk Steyr Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Gästehaus Schachnerhöhe Beoordelingsscore: 9,1

“Ontvangst vriendelijkheid ligging goede bedden en uitstekend ontbijt. Dan daarbij de .oesters die nen toch deed om na de lange reis de honger te stillen. De directe nabijheid was nl geen lokatie om een maaltijd te gaan nuttigen.”

• “Mooi, ruim opgezet, modern, gloednieuw hotel. Zeer schoon, goede bedden, mooi sanitair, goede airconditioning, zeer aardig en behulpzaam personeel. Er was ruimte om onze fietsen te stallen. Goed ontbijt met verse ingrediënten.”

• Hotel Mader Beoordelingsscore: 8,7

“het hotel in diverse oude gebouwen doet er sfeervol aan en heeft een gezellige binnenplaats waar je heerlijk kunt eten. het avondeten is erg goed en ook het ontbijt laat niets te wensen over”

• “Locatie, alles nieuw, schoon en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt buffet.”

• Ferienwohnung Josef Beoordelingsscore: 9,3

“Mooi groot appartement in een rustige woonwijk dicht bij alle faciliteiten. Voor ons ideaal met 2 kleine kinderen. De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. Het appartement zelf is goed uitgerust. Parkeren op eigen terrein vonden we ook fijn. De eigenaren verhuren het appartement overduidelijk met heel veel liefde. We voelden ons erg welkom.”

• Hotel Mader Beoordelingsscore: 8,7

“Ruime en schone kameraad de voorkant van het hotel met uitzicht op plein”

• Hotel Mader Beoordelingsscore: 8,7

“Locatie is uitstekend - in het midden van de oude stad. Goed ontbijt. Parkeerplaats dichtbij het hotel. Comfortabel kamer, badkamer is ook prima.”

• Hotel-Restaurant Minichmayr Beoordelingsscore: 8,4

“Locatie en eten”

• Landgasthof Mayr Beoordelingsscore: 8,5

“De ligging”

• Hotel & Restaurant Christkindlwirt Beoordelingsscore: 8,6

“Uitzicht locatie vlak bij Steyr. Avond eten goed.”

De 10 beste hotels in Steyr