2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk

• Beoordeeld op: 16 september 2022

Totale rust
    • Met huisdier
    • Chalet met 3 Slaapkamers

Alleen de wifi is erg slecht, je kan geen mail versturen. Verder alles perfect!! Helemaal tot rust gekomen.

Locatie extreem rustig, je hoort alleen de rivier die vlak langs het huisje stroomt, prachtig uitzicht, ligt langs een mooie wanndelroute. Hostess extreem vriendelijk en behulpzaam. Sleutels zaten in de deur.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2022

Geweldig mooie plek, adembenemend mooie omgeving
    • Met huisdier
    • Chalet met 3 Slaapkamers

De begane grond, met name de eerste slaapkamer aldaar, had wat last van vochtigheid. Door de verwarming (zomer) aan te zetten werd het beter. Dit was een kleine moeite en heeft ons vakantie plezier niet doen afnemen.

De locatie is werkelijk geweldig. Onaangetaste mooie natuur ligt aan je voeten. De beneden verdieping was heerlijk koel in de zomer. Er stonden fijne ligstoelen buiten klaar.

• Beoordeeld op: 5 maart 2022

Gezellig en sfeervol en schoon huisje.
    • Chalet met 3 Slaapkamers

De vloer beneden is koud (winter) : ik zou pantoffels mee nemen. Je moet best een stukje rijden naar de pistes : ongeveer 15 minuten naar Planai Stadion bijv.

Het huisje ligt heel vrij. Er zijn goede bedden. Er werd genoeg hout geleverd voor het stoken van de haard. Er was een weber bbq, die we konden gebruiken. De keuken was goed ingericht. Genoeg bestek en pannen, borden enz. Er was zelfs een vaatwasser en een nespresso apparaat, oven, magnetron, broodrooster, waterkoker.Woonkamer is heel gezellig, lekkere bank en gezellige eethoek. De eigenaresse spreekt heel goed Engels en ze woont naast het huisje Kleine Ahornau. Er is heel veel opbergruimte voor je spullen. Veel schapjes en vakken voor tassen en dergelijke .

Verbleven in maart 2022