2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
Schladming - Rohrmoos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• neues Studio Appartement M&M Beoordelingsscore: 8

“Netjes en ruimer dan verwacht”

• TUI BLUE Schladming Beoordelingsscore: 9

“Ontbijt is zeer uitgebreid De locatie is perfect naast de gondel Fijne parkeergarage Lopend naar het dorp”

• Falkensteiner Hotel Schladming Beoordelingsscore: 10

“locatie en luxe”

• Appartement Plut Beoordelingsscore: 8

“Het appartement was echt top, compleet uitgerust. En de ligging is prachtig. Midden in de natuur. Ook om te gaan skiën is dit een heerlijke locatie.”

• Hotel Zirngast Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel en comfortabele, schone kamers en uitstekend ontbijt, prima plek!”

• Aparthotel Ferienalm Schladming Beoordelingsscore: 9

“Mooi, ruim en schoon, netjes”

• Stadthotel Brunner Beoordelingsscore: 9

“Alles is echt brandschoon! Er zijn geen minpunten te verzinnen! Het ontbijt was het beste dat ik ooit heb gehad. En het ligt op een top locatie.”

• Haus Schütter Beoordelingsscore: 9

“Locatie, vriendelijke eigenaren, rust/stilte, keuken.”

• JOHANN Schladming Beoordelingsscore: 10

“Ontbijt, de spa en parkeergelegenheid”

• Hotel Ferienalm Beoordelingsscore: 8

“Nette kamer, vriendelijk personeel, correcte prijs-kwaliteitsverhouding, vlotte check-in. We kwamen om 17u toe en het was geen probleem om nog avondeten (a la carte) of de avondmenu te bestellen. Ook was er vermoedelijk iets fout gelopen bij Booking.com; we zochten op een accomodatie voor een koppel + kind van 3 jaar. We boekten deze drie persoonskamer (onze dochter was gratis denk ik), maar bij aankomst bleken zij enkel 2 personen doorgekregen te hebben. Dit was geen probleem en er werden meteen extra lakens voorzien. Het restaurant, de receptie en zitlounge zijn mooi gerenoveerd.”

De 30 beste hotels in: Schladming - Rohrmoos