2. Hotelbeoordelingen België
  3. Hotelbeoordelingen: Antwerpen (provincie)
  4. Hotelbeoordelingen Antwerpen

7,1

7,2

6,8

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel ligt op prima locatie op enkele minuten van centraal station. Vriendelijke ontvangst. Kamers zijn prima. Geen luxe maar in de basis oké.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer na douchen volledig nat... Jammer dat er geen water op de kamer voorzien werd...

Super locatie, ontbijt voldoende

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Het verblijf in dit hotel is prima en raad iedereen aan om in De Keyser te logeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ventilator konden wij niet aanzetten. Jammer !

Ontbijt was prima ! De rust en veilinggevoel.

Was ok

Minder propere muren

Ontbijt

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift, er was maar 1 lift die werkte en stopte bij iedere verdieping die op de knop had gedrukt. Soms stond je wel 10/15 minuten te wachten.

De ligging, lekker centraal en eigenlijk kun je alles te voet af. Het ontbijt, van alles aanwezig en word altijd bijgevuld.

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

Top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het leek wel een groot poetshok waar nog een hotelkamer van was gemaakt, waarschijnlijk voor de Booking.com boekers. Bed, douche prima. Voor 1 nachtje goed te doen!!

De ligging top. Hotel ter plaatse €40,00 duurder dan via Booking.com.com dus vanzelfsprekend via Booking.com geboekt.

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

Prijs-Kwaliteitverhouding ok Ik heb 98€ inclusief ontbijt betaalt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vroegere ontbijtruimte was beter

Rustige gerenoveerde kamer Goed matras

• Beoordeeld op: 30 april 2024

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was donker en toch ook aan vernieuwing toe, niet echt gezellig. Op zich alles wel netjes en hygiënisch. Zeer goede schoonmaakploeg.

Top locatie vlak aan centraal station en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 april 2024

Wij waren de ezels ...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We zijn een 2de keer gaan logeren daar. In de hoop dat het beter zou zijn dan de eerste keer. De eerste keer kregen we een moderne gerenoveerde kamer ter beschikking, maar housekeeping was nog niet geweest. Terug naar beneden, waardoor we een andere (oudere) kamer toegewezen krijgen. Hier stond de kamer volledig onder water. Opnieuw naar de receptie en opnieuw een andere kamer. Verouderd en aan herstelling toe. Jammer dat het 2 uur duurde eer we alles geregeld hadden.... Dingen waaraan de receptie niet veel kon doen, dus besloten we het een tweede kans te geven. Ook nu een redelijke propere maar verouderde kamer. Blij dat er nu geen gedoe was met het toewijzen van de kamer. We hadden juist tegen elkaar gezegd dat het de eerste x was dat we geen 'problemen' ondervonden. Het duurde niet lang helaas. Glasscherven in het bad gevonden, die we eerst niet gezien hadden. Bij gevolg glas in de voet... Eruit moeten halen met een schaar. Hotel had geen pleisters in EHBO koffers (4 stuks?)? 🤔 Ze zeggen zoiets van 'de ezel en geen 2x', we hebben ons dus laten vangen. We gaan geen volgende keer meer.

In het centrum, alles super dichtbij.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oude uitgeleefde kamer die een likje verf kan gebruiken. De badkamer stonk naar een afvoerputje!

Dichtbij station, we moesten ´s morgens de trein nemen naar Schiphol. We vroegen om te ontbijten om 7 uur en dat was geen probleem hoewel het ontbijtbuffet in het weekend maar start om 8u.

• Beoordeeld op: 18 april 2024

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beloofde koffie- en thee faciliteiten en waterkoker waren niet aanwezig op de kamer. Dit staat wel beschreven bij de advertentie. Hoofdkussens zijn aan vervanging toe. Raam is erg toe aan een wasbeurt, was bijna niet doorheen te kijken. Jammer dat er geen raam open kan, gelukkig wel airco op de kamer.

Ligging was perfect, naast Centraal Station en midden in het centrum. Uitzicht op de Keyserlei waar van alles te zien was. Ontbijt ruime keuze, smakelijk en voldoende.

• Beoordeeld op: 15 april 2024

Mooi hotel op prima locatie waar we het heel leuk hebben gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de inloopdouche hing een rekje voor de de shampoo oid los zodat je geen spulletjes hoog kon zetten. Hier één keer mijn hoofd pijnlijk tegen gestoten. Eerste dag al aangegeven bij de receptie maar daar is tijdens ons verblijf niets aan gedaan.

Het ontbijt was prima met veel keus. Jammer genoeg is de ontbijtzaal in de "kelder" van het hotel die best gedateerd was en wel een opknapbeurtje zou mogen krijgen. Jaren terug ook in dit hotel geweest en toen was de ontbijtzaal op de begane grond en keek je zo op de gezellige drukke straat voor het hotel. Deze ruimte was nu ingenomen door een soort van Chinees restaurant welke volgens mij niet bij het hotel hoorde. De kamer was netjes en heel mooi, net als de badkamer met inloopdouche.

• Beoordeeld op: 15 april 2024

Perfecte ligging, matig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De dames bij de receptie waren ok. Hun uitstraling was nou niet echt om over naar huis te schrijven. Een vriendelijker gezicht zou geen overbodige luxe zijn. Bij het uitchecken werd niet gevraagd of wij van het verblijf genoten hadden, of alles naar wens was. Het leek alsof ze hun uren aan het aftellen waren. Jammer. Had meer klantvriendelijk verwacht. En op onze kamer lag het drukpaneel van het toilet er half af. Dit had al vervangen moeten zijn. De mensen waarmee wij waren hadden lekkage in hun kamer. Ze zijn naar een andere kamer gezet, maar kamers met dit soort gebreken kan je echt niet verkopen. Het ontbijt is erg prijzig.

Fantastische ligging! De kamer is prima; mooi groot, de bedden zijn goed. Badkamer is prima.

• Beoordeeld op: 15 april 2024

Goede accomodatie als je in de stad moet zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De oubollige, wat troosteloze kamer. Een constant licht lawaai ‘s nachts, als van een aircosysteem buiten of….?

De ligging in de nabijheid van het Centraal Station is een plus voor treinreizigers. Wel een goed en gevarieerd ontbijt.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat je in het bad moet douchen en bij het ontbijt geen extra bordjes en thee glazen. En het ontbijt zou wat uitgebreider mogen zijn.

Locatie en het was schoon

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Goed hotel voor een nacht/weekendje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We miste (als2 vrouwen) toch nog een extra stopcontact aan een spiegel. De muren tussen de kamers zijn dun, je hoort dus praktisch alles van de kamer naast je. Het idee van een sleutelkaart is goed. Maar niet als hij om de 5min in alarm slaat en je 3x naar onthaal terug moet lopen omdat je met je kaart niet in je kamer binnen kan

Super goede ligging, lekker bij alles.openbaar vervoer is ook dichtbij. Lekker ontbijt. Voor 1 nacht zeker aan te raden

• Beoordeeld op: 31 maart 2024

Goed voor weekend overnachting
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een paar mankementen in de kamer. Ook de bar was niet beschikbaar.

De ligging was top, personeel was vriendelijk, proper.

• Beoordeeld op: 26 maart 2024

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was volgens mij nog niet geheel klaar, deur stond nog open. Natte handdoek bevond zich nog in de kamer. Dunne muren en frisse kamertemperatuur. Kamer is wel aan een renovatie toe.

Vriendelijk personeel zeker bij het ontbijt. Top locatie echt vlak aan het station. Ontbijt was zeker voldoende uitgebreid.

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

prima verzorgd

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Goede locatie voor een kort verblijf

Bar was gesloten

Locatie

• Beoordeeld op: 13 maart 2024

Aangenaam verblijf en goede uitvalsbasis om de stad en omgeving te verkennen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de ochtend was er een zeer onaangename sigaretten geur in de badkamer. De badkamer was slecht verlucht, vochtplekken tegen het plafond. Wij hadden kamer geboekt met zicht op de stad maar hebben deze niet gekregen, volgens de receptie medewerker was dit te wijten aan booking.com

Zeer vriendelijke ontvangst, goede ligging vlakbij station en metro halte diamant. Ontbijt was goed en verzorgd.

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg lekker en ruim voldoende

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hoofdkussen zijn net iets aan de zachte kant en geven weinig steun.

Goede ligging en goed ontbijt, weinig nachtlawaai.

• Beoordeeld op: 9 maart 2024

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch wel een beetje gedateerd Raam kon niet open voor frisse lucht Kussens waren klonterig

Fijne locatie Mooie entree Dicht bij de metro