2. Hotelbeoordelingen België

7,3

6,9

• Beoordeeld op: 27 november 2023

• Vakantiehuis met 6 Slaapkamers

Verouderd, tijd voor nieuwe bedden. Tijd voor een opfrissing van het gebouw.

Ligging

• Beoordeeld op: 24 mei 2022

• Vakantiehuis met 6 Slaapkamers

Sanitair, sommige zaken zaten wat losjes.

Locatie en ruimte zijn geweldig. Rustige omgeving en er is veel te doen voor buitenactiviteiten

• Beoordeeld op: 18 januari 2022

de benedenverdieping (uitgezonderd slaapkamer) was gezellig en goed uitgerust . Teveel auto's gepark
    • Vakantiehuis met 6 Slaapkamers

grote binnenkoer stond vol met auto's en geregeld nog een tractor er tussendoor - geen kans om jongere kinderen (tss 6 en 12) buiten te laten spelen of om van het laatste zonnetje te genieten toestand van de meeste bedden was niet goed -verouderde matrassen weinig bad en toiletruimte voor 13 personen - verafgelegen winkels (brood ed)

de grote gezellige keuken/living en de voorzieningen over het algemeen in de keuken. Voldoende ruimte - haardvuur en houtvoorraad- geitenbezoekjes in de annexboerderij- voldoende stoelen -bedden - afzonderlijke tv en spelletjeskamer de ruimere omgeving

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Erg tegenvallende accommodatie
    • Vakantiehuis met 6 Slaapkamers

Bij aankomst was er niemand om ons te ontvangen en nergens stond aangegeven dat de accommodatie uit twee gedeeltes bestond. Daardoor belandden wij per ongeluk in het verkeerde deel van de accommodatie. Toen er. Of een groep gasten arriveerden (wij hadden ons inmiddels gesettled ) kwam de eigenaar op bijzonder onvriendelijke wijze vertellen dat wij onmiddellijk moesten verhuizen. Hij legde de schuld voor de fout geheel bij ons. -De kamerindeling/beddenindeling was niet zoals vermeld op de bevestiging. -De accommodatie was niet erg schoon -De accommodatie was zo vochtig dat zelfs de kleren in de koffer vochtig werden. De enige oplossing hiervoor was om, ondanks een zeer zomerse buitentemperatuur de verwarming aan te zetten. -Bij gebruik van de oven werd de inductiekookplaat erboven dusdanig heet dat deze niet meer aan ging. De eigenaar heeft dit overigens opgelost door een los gasfornuis met een gasfles in de keuken te plaatsen. Daardoor werd het wel een stuk krapper in de keuken. -Buiten zitten kon alleen op het betonnen erf van de boerderij waar ook de auto’s geparkeerd stonden. -Het bericht dat we vooraf van het Belvilla Team kregen sloeg helemaal nergens op: We are excited to host you and fill your vacation with a warm feeling of a home away from home here at Spacious holiday home in Teuven with garden. The apartment is situated in beautiful surroundings and features a lush garden. The beautiful city of Prague is 280 km away from the apartment for those who enjoy long drives. There is a zoo and a Jewish museum near the apartment worth paying a visit. The public swimming pool is only 700 away from the apartment. The general supplies are available in 700 m. The apartment has a barbecue, centralized heating, trampoline and sand pit. A table tennis table, foosball and play equipment are in place for the guests for more relaxing experience. The public transport can be accessible from 400 m from the apartment.

De accomodatie ligt in een mooi wandelgebied

• Beoordeeld op: 20 april 2023

1,0
    Verschrikkelijk!
    • Vakantiehuis met 6 Slaapkamers

Het huis stonk naar verschraald bier en sigaretten. Alles in het huis in oud, versleten of kapot. De tv werkt niet. Er is geen tuin voor de kinderen om te spelen. Het huis is gelegen op een boerenerf waar auto’s en tractors gevaarlijk snel af en aan rijden. Het n de stallen van de boerderij lag een koe dood, gedurende het hele weekend te rotten. Traumatisch voor de kinderen. Er is 1 badkamer voor 18 mensen die meer lijkt op een abatoir. Niets van comfort of luxe. De keuken is niet uitgerust om te koken. We moesten dus verplicht op reastaurant. Dit verblijf is letterlijk om van te kotsen. Het is een regelrechte schande dat dit verhuurd wordt an 1500 euro. Ik zou het nog geen eens gratis aan een groep scouts aanbieden. We hebben een rotweekend achter de rug en zijn veel geld kwijt. De eigenaar moest zich schamen!

NIETS

• Beoordeeld op: 16 maart 2023