2. Hotelbeoordelingen België
  3. Hotelbeoordelingen: Limburg
  4. Hotelbeoordelingen Teuven
België Teuven Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Staying with the artist Beoordelingsscore: 8,9

“Zeer vriendelijk onthaal. Drankje en koekje stonden klaar. Heel welkom en gastvrij verblijf voor honden. Aangename kennismaking met Lisette, de eigenares en kunstenares. Goede Pellet kachel voor de koude dagen. Gezellig ingericht huisje met kunstige decoraties. Goed bed en heerlijk rustig geslapen. Veel informatie over de streek, over de opties wandelen en fietsen, info over de mogelijke uitstappen in de wijde omgeving. Er is een platenspeler met wat LP 's , deze is een alternatief voor een TV. ( TV ontbreekt.) Goede leesboeken en kunstboeken aanwezig”

• Hof de Draeck Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 9,2

“'de kamer' was in feite een appartement, grote badkamer, grote zitkamer, heel grote slaapkamer. Het ontbijt kon niet beter. De serre als (deel van) de ontbijtruimte is buitengewoon sfeervol. De locatie van het landgoed is heel rustig. Tijdens een laat ommetje hoor je alleen maar duizenden vogels, en mogelijk in de verte een barende koe.”

• Hof de Draeck Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 9,2

“Wat een heerlijk hotel op een fantastische locatie! In een groen dal wacht dit hotel met open armen op zijn nieuwe gasten. Welkom geheten door de eigenaar voelden we ons zo op ons gemak dat we er wel veel langer zouden willen vertoeven. Het ontbijt was zo goed verzorgd! Ik heb nog niet zo’n lekker gekookt eitje gegeten als daar.”

• Hof de Draeck Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 9,2

“Een prachtige locatie, heel sfeervol en smaakvol ingericht met een enorme gastvrije gastheer/personeel. Fantastische kamers met prachtig uitzicht, heerlijke bedden en een uitstekend ontbijt. Mooie omgeving om te wandelen/fietsen en leuke gezellige café’s en restaurantjes in de directe omgeving.”

• Hof de Draeck Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 9,2

“Super locatie, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt”

De 5 beste hotels in Teuven

gebaseerd op 305 hotel reviews op Booking.com