2. Hotelbeoordelingen Bulgarije
  3. Hotelbeoordelingen: Smolyan Province
  4. Hotelbeoordelingen Trigrad
Bulgarije Trigrad Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Family Hotel Arkan Han Beoordelingsscore: 8,7

“De locatie is prachtig, ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Bulgarije is prachtig! Het personeel is erg aardig en behulpzaam, het gevulde brood tijdens de borrel een absolute aanrader. Voor de rest kregen wij een beetje een 'Fawlthy Towers' gevoel... Flesje wijn: sorry nee, die hebben we niet, soep van de dag: sorry is op. 's Morgens buitenom het restaurant in want vergeten de deur los te maken. Al met al prima, we hebben erg gelachen ;-)”

• Guest house Denitsa Beoordelingsscore: 9,2

“Je kan gebruik maken van de hele bovenverdieping. Het huis is eigendom van een heel sympathieke vrouw, ze spreekt echter geen Engels maar doet alles om toch verstaanbaar te zijn, heel familiale sfeer, en goed bulgaars ontbijt mogelijk tegen kleine vergoeding. Heel leuk om in lokaal huis te verblijven ipv hotel.”

• “De plek is geweldig zo aan het water. De rust en stilte van de natuur vonden we echt heerlijk.”

• Horlog Castle Beoordelingsscore: 8,2

“We hadden al in deze locatie verbleven en aangezien we er tevreden waren zijn wij er teruggekeerd. Gedienstig personeel ondanks dat sommigen alleen Bulgaars spraken konden wij ons via vertaalprogramma's toch verstaanbaar maken. Parkeergelegenheid in de buurt. De accomodatie is sinds ons vorig bezoek sterk aan het uitbreiden.”

• Horlog Castle Beoordelingsscore: 8,2

“De locatie in kloof van Trigard”

De 5 beste hotels in Trigrad