2. Hotelbeoordelingen Bulgarije
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Varna Province
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Byala
Bulgarije Byala Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Alles, het was perfect schoon. De ligging was fantastisch. De hoost hielp overal mee. We hebben enorm genoten. Alles was een 10 waard. Erg goed voor wat we betaalde alles was correct aanwezig.”

• “Locatie goed en lekker zwembad. Appartement groot genoeg voor 2 personen”

• “Locatie”

• Silver A 27 Beoordelingsscore: 9,7

“Het uitzicht vanaf het balkon is fantastisch, het appartement biedt alle comfort, en is erg ruim. Je kunt binnen ook lekker zitten op de royale bank en er is voldoende keukengerei, glazen etc. De oven en de 2 kookplaten werken goed, er is een Nespresso koffiemachine en een waterkoker. De douche is ruim, en de douchestraal is krachtig. De bedden zijn comfortabel, er werd elke dag schoongemaakt, en er waren voldoende handdoeken. Superfijn dat er een wasmachine is, wij gingen lekker met schone kleding en badhanddoeken weer naar huis. Bij aankomst kregen we ook nog een lekker flesje wijn. De mensen bij de receptie waren erg vriendelijk.”

• “Het is een ruim modern appartement met uitzicht op zee. Het balkon heeft zeezicht en ochtendzon. Het appartement is onderdeel van een complex dat direct aan zee ligt. Met een trap daal je af en ben je zo op het strand. Het complex heeft een zwembad waarvan je gebruik mag maken. Ook is er een 'beachbar'.”

• Silver Beach Apart Complex Beoordelingsscore: 8,9

“De locatie met uitzicht op zee vanaf een groot terras. Ruim appartement met 1 slaapkamer. Trap af langs het zwembad en je zit op het strand. Supermarkt op 100 meter en genoeg gezellige restaurantjes.”

• Avrora Studio's Beoordelingsscore: 9,5

“Het was een goed ingericht appartement met mooi uitzicht en balkon en een goed ingerichte keuken”

• Fortuna Cape-Byala SP apartments Beoordelingsscore: 7,2

“prima appartement met twee terrassen”

De 30 beste vakantiewoningen in Byala

gebaseerd op 4.062 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com