2. Hotelbeoordelingen Brazilië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Rio de Janeiro (staat)
  4. Beoordelingen B&B en herberg Paraty
Brazilië Paraty Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Pousada Recanto de Paraty Beoordelingsscore: 8,8

“Heerlijke kamer, mooi uitzicht en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelfs de kleine dochter was zeer vriendelijk en behulpzaam😀.”

• Pousada Acquarela Beoordelingsscore: 7,4

“De locatie van de accommodatie was goed.”

• Pousada Bartholomeu Beoordelingsscore: 8,7

“Mooie ruime kamers, warme douche, goed matras, koelkast en föhn aanwezig, uitstekend ontbijt en diner gehad, airco aanwezig, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, perfecte locatie in het oude centrum”

• Pousada Missanga Beoordelingsscore: 9,1

“Mooie en gezellige pousada vlakbij het oude centrum van paraty. Het hele verblijf is erg kleurrijk. De kamers en het hele complex zijn erg netjes. De ontbijtjes waren heerlijk.”

• MAI Chameguin Hospedagens Paraty Beoordelingsscore: 9

“De vriendelijkheid van de eigenaren, we voelde ons thuis. De overheerlijke smoothiebowls van Maíra”

• Sandi Hotel Beoordelingsscore: 9,3

“Mooi authentiek hotel in het centrum van Paraty. Midden in de reuring, winkeltjes en restaurantjes om je heen. Vriendelijk personeel bij de receptie en ook bij het restaurant/de bar. Complimenten voor Marcus bij de bar die ons altijd vriendelijk te woord stond en geïnteresseerd was. De kamers zijn mooi en netjes. De afternoon tea was erg fijn. En het ontbijt was erg lekker.”

gogbrazil