2. Hotelbeoordelingen Zwitserland
  3. Hotelbeoordelingen: Kanton Bern
  4. Hotelbeoordelingen Mürren
Zwitserland Mürren Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Regina Beoordelingsscore: 8,2

“Hotel heeft een heerlijk ontspannen en familiare sfeer, en ligt op een prachtige locatie”

• Eiger Guesthouse Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie ruime nette kamer. Ik denk dat wij in het nieuwe gedeelte zaten. Gezellig restaurant.”

• Hotel Edelweiss Superior Beoordelingsscore: 9,1

“uniek uitzicht goed personeel met bevlogen eigenaren”

• Hotel Restaurant Sonnenberg Beoordelingsscore: 9,2

“Verrassingsdessert en borreltje omdat mijn zoon jarig was. Ongelooflijk uitzicht Heerlijk eten”

• Hotel Alpina Beoordelingsscore: 8,9

“Het uitzicht, de medewerkers.”

• Hotel Alpina Beoordelingsscore: 8,9

“Uitzicht. Ontbijt niet uitgebreid.”

• Sportchalet Mürren Beoordelingsscore: 8,2

“Het uitzicht, de hygiëne en het ontbijt”

• Eiger Guesthouse Beoordelingsscore: 8,8

“Fantastisch uitzicht en heerlijk eten in het restaurant.”

• Hotel Regina Beoordelingsscore: 8,2

“Het hotel is mooi gelegen op een centrale plek in Mürren. Het ontbijt was heerlijk, vers brood, keuze uit veel soorten worst, kaas en jam. Lekkere koffie en tijdens je ontbijt een geweldig uitzicht op de gletsjers. Wij hadden een kamer met gemeenschappelijke wc en douche, deze waren heel schoon en vrijwel altijd beschikbaar. Ideaal was dat we wel een wastafel op onze kamer hadden, zodat je wel op je eigen kamer kunt tandenpoetsen. Mürren was voor ons een mooie uitvalsbasis voor een aantal mooie bergwandelingen!”

• Hotel Edelweiss Superior Beoordelingsscore: 9,1

“Het uitzicht (locatie) is fantastisch, de eigenaren en het personeel zijn heel gastvrij en vriendelijk en de kamer was erg prettig. Het hotel heeft een prima, informeel restaurant met een uitgebreide kaart. Vanuit het hotel kun je mooie wandelingen maken.”

De 10 beste hotels in Mürren