2. Hotelbeoordelingen Zwitserland
  4. Hotelbeoordelingen Stoos
Zwitserland Stoos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

“Rustige relaxte sfeer.”

• Gipfelrestaurant Fronalpstock Beoordelingsscore: 9,2

“De rust van de berg na sluitingstijd van het restaurant, goede kamers, prachtig uitzicht en lekker eten”

• Gipfelrestaurant Fronalpstock Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie is prachtig, en het is een mooie onderneming om er te komen. Het was voor mij de 2e keer dus het was een beetje thuis komen. Zeker toen ook bleek dat ik weer dezelfde kamer had.”

• “eigenlijk alles - maar met name het eten was fantastisch”

• Gipfelrestaurant Fronalpstock Beoordelingsscore: 9,2

“Toen we boven op de berg arriveerden met de stoeltjeslift werd ons verteld dat de liften snel zouden sluiten vanwege de harde wind, bij het hotel kregen we de keuze om te blijven of in een van hun andere hotels in het dal te verblijven. We kozen er voor om te blijven, want we kwamen voor het prachtige uitzicht. Hierdoor ontstond de bijzondere situatie waarin we de enige gasten in het hotel/op de berg waren. We hebben genoten van de persoonlijke aandacht, het heerlijke diner en ontbijt, het fantastische uitzicht en de rust. Helaas ontwikkelde de wind zich krachtig verder waardoor de dag van vertrek alle liften ook gesloten bleven. Er werd vanuit het hotel toch gezorgd dat we veilig beneden naar het dorp vervoerd konden worden.”

De 5 beste hotels in Stoos