2. Hotelanmeldelser for Schweiz
  3. Hotelanmeldelser for Canton of Bern
  4. Hotelanmeldelser for Thun
Schweiz Thun Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Ferienwohnung Schwert Point fra anmeldelser: 9

"Vi var begejstrede, da vi kom til lejligheden. Den var endnu større, flottere og sjovere end på billederne. Behagelige senge, praktik køkken og dejligt bad. Hyggelig og rar stemning med mange interessante ting. God sofa og spiseplads. Da vi kom udenfor bag huset, opdagede vi flere terrasser og haver i forskellige niveauer. Det vrimlede med firben og der var masser af roser. Man kunne se alperne i baggrunden. Helt fantastisk."

• "Beliggenhed og udsigt var fremragende"

• Hotel Restaurant Schwert Thun Point fra anmeldelser: 8,4

"Venlig og imødekommende personale Hyggeligt værelse og fine forhold, god beliggenhed"

• Hotel AM Schloss Point fra anmeldelser: 6,7

"Morgenmad ok, Beliggenhed ok"

• "Virkelig hyggelig morgenmads område/restaurant. Pænt dekoreret! Sødt personale"

• Schützen Steffisburg Point fra anmeldelser: 8,8

"Super god og varieret morgenmad. Personalet var altid smilende og behjælpelig. Værelset og specielt sengen var helt fantastisk. Parkeringskælder - Super at vide at ens bil stod et sikkert sted."

• Schützen Steffisburg Point fra anmeldelser: 8,8

"Den velkomst vores hund fik samt personalets service"

• Hotel Holiday Thun Point fra anmeldelser: 7,9

"God beliggenhed ift. søen. Fornuftig morgenmad"

• Hotel Alpha Thun Point fra anmeldelser: 7,4

"Ok hotel til prisen. Fin standard morgenmad. Flot beliggenhed i en utrolig smuk by med badesø og flod."

• Apartment B&B am Berntor by Interhome Point fra anmeldelser: 8,2

"Muligheden for at lave et varmt måltid mad når man skal være der flere dage. lejligheden lå super central og i rolige omgivelser."

De 20 bedste hoteller i Thun