2. Hotelbeoordelingen Costa Rica
  4. Hotelbeoordelingen Tambor
Costa Rica Tambor Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Costa Coral Beoordelingsscore: 8,4

“Mooi zwembad”

• “We hadden een prachtig verblijf bij Tango Mar. De beste wat we gehad hebben in Costa Rica. De ontvangst was top. De kamers waren proper. Het hotel biedt verschillende mogelijkheden van activiteiten overdag. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel aan het strand was ook een absolute meerwaarde. We waanden ons vaak alleen op het strand. Alle credits naar Hilde de eigenares voor ons aangenaam verblijf. Wij zouden hier zeker terugkomen.”

• Lodge Margouillat Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtige locatie, een soort paradijs. De stilte en natuur. Af en toe mooie dieren die voorbij komen. In de verte hoor je je brullende apen. Tot slot: zeer vriendelijke gastheer Thomas.”

• Lodge Margouillat Beoordelingsscore: 9,6

“Last minute hier een nacht geboekt en het was FANTASTISCH! Wát een super mooie plek middenin de natuur met brulapen om je heen. Alles is met aandacht en liefde gemaakt en bedacht, dat kan je merken aan alles. Ook was de eigenaar super vriendelijk en het ontbijt geweldig! Ik kan geen slecht puntje benoemen, behalve dat we hier echt wel langer wouden blijven... Je zit middenin de natuur maar ook zo weer op de doorgaande weg. Wij zijn naar Playa los Vivos geweest die werd aangeraden in een andere review en WAUW! Wat een super mooi bountystrand! Oja, allerlei soorten eten kan je gewoon bestellen en wordt bezorgd, ideaal. Want wij wouden dit paradijsje niet verlaten.”

• Lodge Margouillat Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtig complex Thomas erg prettige host”

De 5 beste hotels in Tambor