2. Hotelbeoordelingen Curaçao
  3. Hotelbeoordelingen Sint Michiel
Curaçao Sint Michiel Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Prachtig appartement en van alle gemakken voorzien. Met kinderen fijn dat er bijvoorbeeld een wasmachine was en strandlakens. Alles modern, netjes en veel ruimte. Prettige en persoonlijk contact met de verhuurder waarderden we ook.”

• Piscadera Bay Resort #16 Beoordelingsscore: 8,4

“Perfecte locatie.”

• “Prachtige locatie, schoon en geheel volgens beschrijving”

• “Heel mooi, schoon, modern appartement. Het ziet er in het echt misschien nog beter uit dan op de foto’s! Zeker een aanrader als je op blue bay wil verblijven. De eigenaren wonen zelf op het eiland en zijn erg betrokken. We hebben ze zowel bij inchecken en uitchecken gezien. Heel vriendelijk! Je merkt dat ze veel liefde en aandacht hebben voor hun appartement. We verbleven hier met 4 mensnen (2 volwassenen en 2 kinderen van 7 en 9 jaar). Er is een mooie keuken en 2 goede en schone badkamers. Het is ongeveer 10 min lopen naar het blue bay strand, maar je kan ook de auto pakken en dan ben je er in 2 min. Omdat je verblijft op blue bay is toegang en bedjes gratis. Normaal is dat best prijzig We hebben ook de auto gehuurd van de eigenaren. Dat is een hele nette en compacte SUV. We zijn ook door de eigenaren weer naar het vliegveld gebracht wat erg handig was. Als je dus naar blue bay wilt gaan dan zou ik dit appartement aanraden.”

De 5 beste hotels in Sint Michiel

gebaseerd op 499 hotel reviews op Booking.com