2. Opinions d'hotels de Xipre
  3. Opinions d'hotels de Ayia Napa
Xipre Ayia Napa Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "El pàrquing era gratuït i l’esmorzar de buffet complert. El detall que van tenir amb naltres pel nostre 50 aniversari de casament."

• Memory Apartments Puntuació: 9,4

"el personal: fantàstic"

• Faros Hotel Ayia Napa Puntuació: 8,9

"Cèntric, amb piscina, spa, etc. Molt ben ubicat i habitacions insonoritzades. Vam triar habitació amb balcó i vistes al mar i ho vam encertar!!!"

• Sherpa Apartments Puntuació: 9,1

"Apartament ben situat aprop de restaurants,bars supermercats i parada de autobús. L'apartament té de tot per passar uns dies a Ayia. El propietari molt agradable ens va donar bones recomanacions per disfrutar de la platja i dels restaurants! Sens dubte qualitat-preu immillorable!"

• Karousos Beach Rooms Puntuació: 9,3

"esta a primera fila del mar. ampli espai interior i terressa."

• "Els cambrers molt agradables, el noi i la noia dels coctails molt simpatics."

• SANDY BAY Villa Puntuació: 9,1

"Som una família que ens encanta viatjar. Aquest apartament és dels millors allotjaments qualitat-preu que ens hem trobat. Tot estava molt net, amb rentavaixelles, rentadora, estris per cuinar, llits còmodes, aire acondicionat, terrassa per sopar, aparcament just davant la caseta,… ens hi vam trobar molt bé. Nosaltres vam llogar un cotxe i era molt fàcil i ràpid moure’s pels millors indrets de Xipre. Repetirem segur!"

• River View Boutique Apts Puntuació: 8,7

"tot molt bé"

• "El personal és molt amable. L'habitació molt ben equipada, i el llit molt confortable. La piscina genial davant de les habitacions amb balcó. Està situat a 10 min caminant del carrer de restaurants i botigues. Molt recomanable!!"