2. Hotelbeoordelingen Tsjechië
  3. Hotelbeoordelingen: Karlovy Vary Region
  4. Hotelbeoordelingen Sokolov
Tsjechië Sokolov Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hunting Lodge Vitkov Beoordelingsscore: 8,9

“De Hunting Lodge is mooi gelegen in een bosrijke omgeving buiten Sokolov. Alles ziet er keurig en verzorgd uit, en de uitbater is vriendelijk en geïnteresseerd. Ondanks het feit dat wij de enige gasten waren, werd er wel voor ons gekookt. En dat smaakte goed! Omdat we het niet troffen met het weer, konden we jammer genoeg niet buiten zitten. Met andere weersomstandigheden moet dit een heerlijke verblijfslocatie zijn.”

• Hunting Lodge Vitkov Beoordelingsscore: 8,9

“Mooie schone kamers, op een mooie plek. Persoonlijke benadering. Gastvrijheid.”

• Parkhotel Sokolov Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie van het hotel gemakkelijk te bereiken. vriendelijk en behulpzaam personeel. Best goed restaurant. Heerlijk stil, ligt midden in een park.”

• Parkhotel Sokolov Beoordelingsscore: 7,5

“De grote kamer.”

• Hunting Lodge Vitkov Beoordelingsscore: 8,9

“Prachtig gelegen in de bossen tegen een heuvel. Heel rustig hotel, men hoort enkel de vogels. Mooi hotel met mooie kamer. Goed ontbijt en heerlijk avondeten tegen schappelijke prijs. Vriendelijk personeel. Ruime parking aan het hotel. Geen airco maar de temperatuur in de kamer was best OK ( dagtemperatuur +30°C) Gezellig overdekt terras waar men kan eten of drinken.”

De 5 beste hotels in Sokolov