2. Hotelanmeldelser for Tyskland
Tyskland Bad Bellingen Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel & Restaurant Kaiserhof Point fra anmeldelser: 8,2

"Virkelig god morgenmad"

• Lotus Point fra anmeldelser: 8,9

"Det var bedre end billeder"

• Ferienwohnung Rheingeschaut Point fra anmeldelser: 9,4

"Stort, lyst og rent. Lejligheden indeholdt alt hvad vi kunne få brug for. Haven / terrassen super med både liggestole og spisebord. God parkeringsplads. Fredeligt område med udsigt til Frankrig / Alsace. God og varm velkomst af værtinden."

• Flair Hotel Schwanen Point fra anmeldelser: 8,2

"Værelse var helt nyrenoveret, gode senge og morgenmaden er så god. Vi kommer helt sikkert igen."

• "Lejligheden var lækker, velindrettet & -udstyret, hyggelig og havde god plads. Den ene af lejlighedens 2 balkoner havde udsigt til et smukt bakkelandskab. Der lå badekåber til os alle 3 og vi havde adgang til den fine indendørs pool samt soldækket med behagelige liggestole."

• Lug ins Land Restaurant & Ferienwohnungen Point fra anmeldelser: 8,2

"God stor kølige lyst lejlighed. Dejlig med balkon. Udemærket restaurant. Smuk udsigt"

• Flair Hotel Schwanen Point fra anmeldelser: 8,2

"Det var en meget fin og veltillavet morgen buffet inklusiv glutenfri brød. Aftensmaden var ligeledes tilrettet til glutenfri kost for en i selvskabet"

• Hotel Park Eden Point fra anmeldelser: 7,7

"super service og god pool."

• Hotel Park Eden Point fra anmeldelser: 7,7

"Dejligt værelse, eget badeværelse, altan, swimmingpool, smuk have, morgenmad inkl., fornuftig pris."

• Flair Hotel Schwanen Point fra anmeldelser: 8,2

"perfekt sted at overnatte på vej ned gennem europa. Personalet var super søde og hjælpsomme. maden svar skøn og stemningen virkelig hyggelig. vi kommer helt sikkert igen."

De 15 bedste hoteller i Bad Bellingen