3. Hotelbeoordelingen: Baden-Württemberg
  4. Hotelbeoordelingen Bad Mergentheim
Duitsland Bad Mergentheim Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Wij waren hier op doorreis met honden. Het huisje dat ons werd toegewezen lag aan de ingang zodat wij geen overcast hadden of gaven. Door file onderweg waren wij later dan openingsuren van de receptie maar alles werd prima en super vlot geregeld. Het huisje was netjes en prima bed. Er waren geen capsules (koffie) ter beschikking voor het koffieapparaat en wij hadden door late aankomst geen tijd om zelf te voorzien, dat was een klein gemis omdat we alweer vroeg doorgeven in de ochtend. Wel stond er een flesje wijn klaar als welkomsgeschenkje.”

• Flair Hotel Weinstube Lochner Beoordelingsscore: 8,1

“Mooi echt Duits hotel aan een doorgaande weg aan de Romantische strasse. Kamer had een balkon wat wel lekker was en ook het avondeten in het hotel is zeer goed. Het zwembad is lekker om een duik in de nemen nadat je een tijd in de auto hebt gezeten. Parkeerterrein voor de auto achter het hotel is ook wel erg prettig.”

• Flair Hotel Weinstube Lochner Beoordelingsscore: 8,1

“Zeer ruime kamer met zitgedeelte, nieuwe badkamer”

• Ringhotel Bundschu Beoordelingsscore: 8,2

“Heel vriendelijk personeel in het restaurant en goed eten zowel diner als ontbijt”

• Ringhotel Bundschu Beoordelingsscore: 8,2

“Ontbijt was uitstekend met voldoende keuzes”

• Flair Hotel Weinstube Lochner Beoordelingsscore: 8,1

“Mooi hotel met weinstube/restaurant. Klein dorp dicht bij Bad Mergentheim en prima locatie aan de Romantische Strasse. Ruime en comfortabele kamer en goed verzorgd ontbijt.”

• Hotel Central Beoordelingsscore: 8,2

“We werden hartelijk ontvangen maar waren veel te vroeg door het regenachtige weer. Daarom konden we nog niet op de kamer. Maar we mochten wel de auto in de parkeergarage van het hotel parkeren. We hadden een fijne kamer met een douche en het hotel was midden in het stadje. De volgende morgen genoten van een lekker en zeer compleet ontbijt met vriendelijke bediening.”

• Savoy Hotel Bad Mergentheim Beoordelingsscore: 7

“Ligging is mooi. Personeel prima en het ontbijt erg goed. Goede bedden.”

• Apart Hotel Deutschmeister Beoordelingsscore: 7,9

“De Ligging is geweldig. Kamer netjes en schoon en een goed ontbijt. Verder fijn dat er privé parkeerplaatsen bij het hotel zijn.”

• Flair Hotel Weinstube Lochner Beoordelingsscore: 8,1

“Keurige grote kamer en moderne badkamer. Echt leuk restaurant met goed eten voor een redelijke prijs. Het zwembad in het hotel is echt super. Het ontbijt prima. Mooie omgeving om te fietsen of te wandelen. Wijn proeven/kopen bij de wijn cooperatie in het dorp.”

De 15 beste hotels in Bad Mergentheim