3. Hotelbeoordelingen: Noordrijn-Westfalen
  4. Hotelbeoordelingen Bad Oeynhausen
Duitsland Bad Oeynhausen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Gewoon een fijne ruime woning voorzien van alle benodigdheden. Het was er schoon. Keuken was prima. Goede ligging tov het centrum en het treinstation.”

• “Locatie, veel ruimte.”

• “Alles was goed en een goede locatie en de mensen waren ook super”

• “Dichtbij theater e thermen”

• Savón - City Apartment Beoordelingsscore: 8,1

“Het was redelijk ruim en confortabel. De voorzieningen waren goed en het was er redelijk rustig. Ligt vlak bij een drukke spoorlijn, waar we eigenlijk geen last van hadden.”

• Hotel Wittekindsquelle Beoordelingsscore: 8,3

“Goed gelegen voor overnachting op terugreis vanuit Scandinavië. Goede parkeerplaats, leuke biergarten waar we zonder problemen al voor openingstijd een biertje en limonade konden drinken, heerlijk na een lange rit. Prima kamer, goede tips voor wandeling (start meteen in bos achter hotel). Goed restaurant, heerlijk gegeten en prima ontbijtbuffet. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.”

• Hotel Wittekindsquelle Beoordelingsscore: 8,3

“Mooie omgeving. Luxe uitstraling en faciliteiten. Restaurant en bar.”

• Mercure Hotel Bad Oeynhausen City Beoordelingsscore: 8,2

“Uitstekend voor een stop, vlakbij de A30 en de A2. Goede bedden en uitstekend ontbijt”

• “Ruim comfortabel appartement, fietsen mochten binnen, vriendelijke eigenaar, goed bed, moccamaster koffiemachine, wasmachine, douche, terrasje buiten”

• Hotel Wittekindsquelle Beoordelingsscore: 8,3

“Super vriendelijk personeel. Doordat er in de biergarten een besloten feest was moesten we voor het hotel een drankje doen. Dat was wat kil in de schaduw. De eigenaar kwam en verplaatste de tafel en stoelen gelijk op een plek achter het hotel in de zon voor ons. Echt fantastisch! Heerlijk gegeten en op advies een heerlijke portugese rosé erbij geserveerd.”

De 25 beste hotels in Bad Oeynhausen