3. Hotelbeoordelingen: Baden-Württemberg
  4. Hotelbeoordelingen Bietigheim-Bissingen
Duitsland Bietigheim-Bissingen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De ruimte, het was een ruime woning en je had alles wat je nodig had”

• Hotel & Restaurant Rose Beoordelingsscore: 8

“Alles was netjes en het hotel ligt op een mooie lokatie in het centrum.”

• Hotel & Restaurant Rose Beoordelingsscore: 8

“Goede ligging in een heel leuke plaats Bietigheim. Op loopafstand diverse restaurants. Zeer geschikt indien je op doorreis bent.”

“Ruime kamer”

• Hotel Otterbach Beoordelingsscore: 8,7

“Uitgebreid ontbijtbuffet. Schone en ruime kaner.”

• Hotel Schiller Beoordelingsscore: 8,6

“Het Hotel is helemaal nieuw ingericht. Prachtige kamers. Ik was hierbeen aantal jaar geleden ook eens geweest en herkende het niet terug. De locatie,het dorpje was al super natuurlijk, echt een heel mooi Duits pitoresk plaatsje. Daarbij de gastvrijheid van het personeel, die er echt alles voor doet om je verblijf heel prettig te laten verlopen, ook voor de kinderen, maakt dit een van mijn favoriete locaties in Duitsland. We komen er zeker nog eens terug.”

• Ferienwohnung am Bruchwald Beoordelingsscore: 8,9

“Privacy. Heel goed uitgeruste, compacte, keuken. Binnen en buiten goed toeven. Terras en tuin. Goede bedden, goede stoelen, mooie badkamer.”

• Hotel Schiller Beoordelingsscore: 8,6

“Erg leuke plek en leuke inrichting. Personeel echt super behulpzaam en vriendelijk!”

• Hotel Eberhards am Wasser Beoordelingsscore: 8,4

“Moderne kamers, zeer gied restaurant.”

• Hotel & Restaurant Rose Beoordelingsscore: 8

“Mooie locatie, ruime kamer en goed ontbijt Erg fijn: we waren hier op doorreis en waren een tas vergeten in de auto te doen en daar kwamen we pas s avonds na het uitchecken achter. Men is toen nog naar de betreffende plek gelopen (auto stond een stukje verderop aan de openbare weg), waar de tas inderdaad nog stond en heeft hem 2 weken bewaard zodat we hem op de terugreis konden oppikken. Bij het inchecken stond deze al klaar voor ons.”

De 10 beste hotels in Bietigheim-Bissingen