3. Hotelbeoordelingen: Nedersaksen
  4. Hotelbeoordelingen Dornum
Duitsland Dornum Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ferienhaus am Rathaus Beoordelingsscore: 8,7

“Het huis was erg fijn, schoon en groot. De bedden sliepen erg fijn zeker ik die altijd last van me rug heb sliep erg prettig. De eigenaar was goed bereikbaar en gaf altijd antwoord als we vragen hadden.”

• Apartmenthaus Djuren Beoordelingsscore: 7,9

“Balkon”

• “Locatie is top, wijds uitzicht. ophalen van de sleutels was erg makkelijk, zeer vriendelijke host. Locatie is makkelijk te vinden.”

• Bi Grete tohuus Beoordelingsscore: 9,6

“Voldeed boven verwachting. Zeer netjes, ruim en superschoon. Heel erg volledig ingericht, al het denkbare dat nodig is voor een goed verblijf dat was aanwezig. Uiterst vriendelijke gastvrouw. De accomodatie is zeker een aanrader, 100%.”

• “geen gebruik gemaakt van het pension”

• Hotel Herrlichkeit Dornum Janßen Beoordelingsscore: 7,2

“Lekker stil”

• Pension Nordseebriese Beoordelingsscore: 9,1

“De zeer rustige ligging - we hebben uitstekend geslapen!”

• Hotel Herrlichkeit Dornum Janßen Beoordelingsscore: 7,2

“Er is geen ontbijt je krijgt een mail waar je Qr code scant en de sleutelhanger je krijgen uit de sleutelautomaat bedden zelf opmaken. Dit is een motel maar geen hotel. We zijn eerder moeten vertrekken maar konden niemand te pakken krijgen daar . Dus hebben we de sleutel maar op de kamer achtergelaten met een briefje dat we al weg zijn.”

• Hausnordlicht FEWO 1 Beoordelingsscore: 8,9

“Heel fijn appartement op de benedenverdieping met een terras. Het appartement is volledig ingericht met luxe en veel extra’s. Heel schoon. De verhuurders zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is prachtig om te wandelen, fietsen of met de auto te verkennen. Dagje naar een eiland is de moeite waard.”

• Pension Deichgraf Beoordelingsscore: 8,5

“Prima ontbijt,geweldige gastvrouw”