2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Bayern
  4. Hotelanmeldelser for Gößweinstein
Tyskland Gößweinstein Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Landhotel Gasthof Stern Point fra anmeldelser: 8,2

"Hyggeligt landhotel med gradient mad. Velbesøgt af lokale stamkunder. Meget venligt personale som lyttede til vores ønsker. Skøn vin fra karaffel i restauranten. Morgenmaden var god og varieret. God kaffe. Parkeringsplads bag hotellet. Flot landskab og gode muligheder for at vandre. Vi gik til den gamle borg og nød udsigten."

• Behringers Freizeit - und Tagungshotel Point fra anmeldelser: 8,3

"Rigtig hyggelig placering med dejlig udsigt. Personalet var meget venlige og imødekommende. Vi bad om en babyseng, som stod klar med dyne da vi kom (vi havde selv troet vi skulle have dyne med). Morgenmaden var god og der var noget for alle. Klart et sted jeg vil anbefale. Klart et sted vi kunne finde på at komme tilbage til, næste gang vi skal på ferie syd på!"

"Morgenmaden var fin"

• Hotel Landgasthof Frankenstern Point fra anmeldelser: 8,5

"Det hele"

• Behringers Freizeit - und Tagungshotel Point fra anmeldelser: 8,3

"God morgenmad og opfyldte vore behov for en enkelt overnatning."

• Landhotel Gasthof Stern Point fra anmeldelser: 8,2

"Fin morgenmad der manglede ikke noget, aftenmaden var fantastisk"

• Hotel Landgasthof Frankenstern Point fra anmeldelser: 8,5

"Rigtig god morgenmad og hyggelig personale"

• Behringers Freizeit - und Tagungshotel Point fra anmeldelser: 8,3

"Super lækker morgenmad. Fantastisk modtagelse af personalet. Super gode rabatter til nærliggende oplevelser."

• Behringers Freizeit - und Tagungshotel Point fra anmeldelser: 8,3

"Spiste aftensmad på restauranten på hotellet i deres hyggelige gårdhave. Fin mad i deres Biergarden. Dejlige senge, sov som en sten efter en lang biltur og sluttede af med en rigtig god morgenmad inden turen gik videre. Rigtig venlige personaler, og fa vores tyske på et tidspunkt haltede, hentede de en anden ansat der kunne engelsk"

• Behringers Freizeit - und Tagungshotel Point fra anmeldelser: 8,3

"Personalet var alle sammen utrolig venlige og imødekommende, værelset meget rent. virkelig fint til små penge, hvis man blot mangler et sted at sove, en velskænket fadøl og et god måltid mad."

De 10 bedste hoteller i Gößweinstein