2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Rhineland-Palatinate
  4. Hotelanmeldelser for Klotten
Tyskland Klotten Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Haus Mosel Point fra anmeldelser: 8,6

"Dejlige rummelige lejligheder 2 med fantastisk udsigt, lejlighed 3 og 5 . Alle virkede nyrenoverede og tiltalende. Rar vært. Klotten er en hyggelig lille by med spisesteder. Vi syntes LEY helt tæt på var god, billig og med rar betjening. Byen ligger fint med bådmulighed , togstation samt vandreruter."

• Gasthaus Rosenberg Point fra anmeldelser: 8,5

"Maden på stedet var godt, gå ikke glip af dette! Der var en hyggelig stemning i huset."

• Zum Achten Himmel Point fra anmeldelser: 7,7

"Venligt og imødekommende personale og hyggelig beliggenhed :-)"

• Cafe Moselterrasse Point fra anmeldelser: 9

"Meget flinke og imødekommende værtspar, som sørgede for, at vi fik nogle dejlige dage i Klotten. Betjeningen var helt i top og på en underholdende måde, så vi følte os hjemme. Tak for det. Vi vil gerne komme tilbage."

• Cafe Moselterrasse Point fra anmeldelser: 9

"Alt var velfungerende med et sødt, venligt og morsom personale. Meget velbeliggende."

• Weinhaus Thomas Point fra anmeldelser: 8,4

"Dejlig terrasse med servering af enkle små retter og fine lokale vine"

• Ley Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Smilende og sød værtinde, som vil sine gæster det bedste"

• Appartements Moselblick Point fra anmeldelser: 8,4

"Fin stor, rummelig og ren lejlighed. Gode senge. Dejlig udsigt. Fin opbevaring til cykler og ok parkeringsforhold. Frygt ikke toget, der er mere støj fra bilerne."

• Weinhotel Hubertus Garni Point fra anmeldelser: 8

"hvis der havde været aircondition havde det været helt i top, men det var heldigvis ikke så varmt. det hele var nydeligt og rent. en rigtig sød værtinde og god pris. kun 3 km til Cochem. Absolut anbefalelsesværdigt 👍"

• Ferienwohnung Burgblick Coraidelstein Point fra anmeldelser: 9,3

"Hyggelig og ny-renoveret lejlighed! Velplaceret, med flot udsigt! Meget ren og veludstyret. God størrelse og værelsesfordeling, også når man er fire personer, da stuen kan fungere som værelse. Meget hjælpsomme værter."

De 15 bedste hoteller i Klotten