3. Hotelbeoordelingen: Nedersaksen
  4. Hotelbeoordelingen Lüdersburg
Duitsland Lüdersburg Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Schloss Lüdersburg Golf & Spa Beoordelingsscore: 8,3

“Weer eens een ander soort hotel. Het hotel zelf is gemaakt in de voormalige stallen. Het kasteeltje wordt gebruikt voor evenementen en eromheen ligt de golfbaan (dicht in de winter). De accommodatie ligt in een klein dorpje. Het restaurant serveert een “normale” kaart.”

• Schloss Lüdersburg Golf & Spa Beoordelingsscore: 8,3

“Aanvankelijk hadden we een kamer geboekt waarin de douche was geïntegreerd in het bad. Maar gelet op onze leeftijd, komen we daar niet meer uit 🤦‍♀️. E-mail gestuurd met verzoek of we een kamer met aparte douche konden krijgen. Was geen probleem en de toegewezen kamer was fantastisch. Groot, ruim, bad en douche. Fantastisch. Niks extra’s in rekening gebracht. De rust en ruimte op het terrein. Geweldig, geen last van verkeer of welk lawaai dan ook. Een fantastisch ontbijt, diner zeer smakelijk. Niet te duur. Wij waren al een paar keer op de Luneburger Heide, maar zo noordelijk nog niet. Omgeving is erg mooi. We zijn ook even de Elbe over geweest. Mecklenburg Vorpommern. Landschap weer erg wisselend. Ludwigslust zeer de moeite waard evenals Luneburg.”

• Schloss Lüdersburg Golf & Spa Beoordelingsscore: 8,3

“We waren op zoek naar een rustige landelijke en luxe locatie, deze accommodatie heeft daaraan voldaan”

• Alte Schäferei - Schäferstube Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige binnenhuisarchitectuur”

“Mooie, rustige ligging.”

• Lüdersburger Strasse 15b Beoordelingsscore: 9

“Lekker ruim appartement met keuken voorzien van alle benodigdheden om te koken.”

“Rustig. Prima kamer.”

• Lüdersburger Strasse 15a Beoordelingsscore: 9,1

“Heel schoon, mooie omgeving.”

“Ruim en comfortabel”

“Kwaliteit kamer”