3. Hotelbeoordelingen: Saksen
  4. Hotelbeoordelingen Markkleeberg
Duitsland Markkleeberg Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Ruimte en rust”

• Hotel Markkleeberger Hof Beoordelingsscore: 8,1

“Heerlijke grote kamers, prima ontbijt en de ligging is top voor op doorreis.”

• Ferienwohnung Leipzig Süd Beoordelingsscore: 8,5

“Fijn appartement. Grote badkamer. Goede bedden. Ik was alleen en heb niet gekookt, maar fijn om s morgens zelf ontbijt te kunnen maken. Dicht bij de S Bahn dus Leipzig makkelijk en snel lbereikbaar . Meren ook goed bereikbaar met fiets”

• Leipziger Neuseenland Apartment Beoordelingsscore: 9,8

“De ruimte en rust! Daarnaast was alles wat we nodig hadden aanwezig. Er waren zelfs kaarsen en kerst licht voorzien. Ik kan zelf mijn spullen wassen of zelfs even de sauna in. Het ligt vlak bij het station maar in een zeer rustige straat en gebied.”

• Hotel Markkleeberger Hof Beoordelingsscore: 8,1

“Fijne kamers om te overnachten,”

• Ferienwohnung Markkleeberg Ost-See Beoordelingsscore: 8,3

“Goede plek om Leizig te bezoeken! Aanrader”

• “Goede locatie in het centrum van het stadje Markkleeberg (aan de rand van Leipzig, naast een groot park). Appartement is vlakbij station S-Bahn naar Leipzig, de supermarkt etc is ook vlakbij. Het gebruik van de parkeergarage onder het complex werd zeer op prijs gesteld. Schoon appartement, mooi ingericht.”

• Hotel Markkleeberger Hof Beoordelingsscore: 8,1

“Schoon, prima ontbijt en behulpzaam personeel”

• Hostaria da Marcello - Beoordelingsscore: 7,2

“Goed bed, lekker eten, op loopafstand van een prachtig leuk meer.”

• “Mooi net onderhouden park. Wij hadden huisje nr 3 prachtige ligging. Super schoon. Alles erop en aan zelfs sauna. Ook handdoeken waren in begrepen. Park heeft mooie ligging waarvan je direct heel mooi kan gaan fietsen. Fietspaden zijn super volledig auto vrij. Restaurant op park was ook goed. Lekker eten en super vriendelijk personeel.”

De 15 beste hotels in Markkleeberg