Se primært indhold

Nyeste anmeldelser

• Kurzzeitglück 24h Self Check-In MG01 Point fra anmeldelser: 8,6

"N/A"

• Muttis Apartment Point fra anmeldelser: 7,7

"Ligger tæt på Butnergarten - god park til at spadsere helt ind til byen i. GOD bager som nabo - god restaurant Laube 200 m. Edeka 400 m. Tre værelser og 2 badeværelser og et ekstra toilet. Køkkenet renoveret. Det ene badeværelse nyt. Værtsparret nem at lave aftaler med. Koncert i Kaiser Friederich Halle var en super oplevelse - OGSÅ restauranten er i top! Vi var til fodbold på Bourissa Park - der er RAR stemning for begge holds fan udfor - kom i god tid. Shuttlebus fra banegården."

"Personale"

• Palazzo Hotel Point fra anmeldelser: 4,5

"Prisbilligt hotel lige i centrum. Faciliteten er lidt ældre, men velholdt. Personalet var venligt, kun én dame i receptionen var reserveret i sin opførsel. Alt i alt stærkt anbefales ! Sikkerhedsservice tilgængelig om natten , det var meget betryggende. Vi ses helt sikkert snart igen"

• McDreams Hotel Mönchengladbach Point fra anmeldelser: 7,6

"Beliggenhed tæt på offentlig transport. 7 min. spadseretur til shuttlebus til Borussia Park på kampdage Mange spisesteder i nærheden"

• Ludwigstraße Point fra anmeldelser: 8,7

"Beliggenhed"

• Palazzo Hotel Point fra anmeldelser: 4,5

"Jeg sov godt, værelset havde alt hvad du havde brug for, personalet var rart."

• Hotel Anchovis Point fra anmeldelser: 5,8

"Super rart personale. Man kunne mærke vores behov var vigtige."

• the niu Stream Point fra anmeldelser: 7,8

"Pæne værelser. Roligt. Dejlig morgenbuffet."

• H4 Hotel Mönchengladbach im BORUSSIA-PARK Point fra anmeldelser: 8,9

"Værelset, venlige personale samt omgivelser."

De 30 bedste hoteller i Mönchengladbach

baseret på 28.731 hotelanmeldelser på Booking.com