3. Hotelbeoordelingen: Saksen-Anhalt
  4. Hotelbeoordelingen Oranienbaum-Wörlitz
Duitsland Oranienbaum-Wörlitz Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Landhaus Wörlitzer Hof Beoordelingsscore: 8,1

“Mooie ruime kamer. Erg vriendelijk personeel. Lekkere keuken. Op verzoek mochten wij buiten dineren wat we erg prettig vonden.”

• Elbterrasse Wörlitz Beoordelingsscore: 8,1

“Hartelijke ontvangst, restaurant met een uitgebreide keuze lekkere lokale gerechten en prima ontbijt. Zeer ruime kamer, die ondanks het ontbreken van een airco, lekker koel werd gehouden met de tijdens ons verblijf tropische temperaturen. De ligging aan de oever van de Elbe, is een streling voor het oog en de rustige sfeer was zeer bevorderlijk om tot rust te komen.”

• Hotel Landhaus Wörlitzer Hof Beoordelingsscore: 8,1

“Uitgebreid ontbijt, heel goed verzorgd. Fraaie ligging, Heerlijke bedden waar je in wegzakt. Snelle Wifi en douche met harde straal.”

• Elbterrasse Wörlitz Beoordelingsscore: 8,1

“Ontbijt was prima. De ligging fraai aan de oever van de Elbe en zeer rustig gelegen. Prima fietsverbindingen, bezienswaardigheden in de omgeving zijn goed met de fiets vanaf het hotel te bereiken.”

• Hotel Goldener Fasan Beoordelingsscore: 8,1

“Geweldig personeel. prijs kwaliteit verhouding, meer dan prima ontbijt, avondeten met zorg bereid en luxe.”

De 5 beste hotels in Oranienbaum-Wörlitz