3. Hotelbeoordelingen: Thüringen
  4. Hotelbeoordelingen Schmiedefeld am Rennsteig
Duitsland Schmiedefeld am Rennsteig Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Berghotel Stutenhaus Beoordelingsscore: 6,3

“mooie lokatie”

• Ferienhaus am Rennsteig Beoordelingsscore: 8,6

“Een compleet uitgerust huis, goede bedden, in een rustig dorp midden in het Thuringer Wald op 900 meter hoogte. Volop wandelmogelijkheden en uitgangspunt voor uitstapjes naar Weimar en Eisenach.”

• Ferienwohnung Ritter Beoordelingsscore: 9,1

“Hele aardige eigenaren Mooie locatie voor fijne wandelingen in de omgeving Fijn huisje met alles erop en eraan Auto voor de deur Hond welkom Behulpzame eigenaar...wij zaten vast in de sneeuw. . Super super super schoon!!! Helaas hadden wij veel regen dus veel tijd doorgebracht in het huisje zelf maar dat was geen straf!! Supermarkt op wandelafstand Heerlijk warm huisje en was heel leuk aangekleed voor de kerst Wij komen graag terug hier !”

• Ferienhaus Feldmann Beoordelingsscore: 8,8

“Huisje gelegen in rustige omgeving aan de rand vh dorp. Er stonden meer huisjes maar deze waren niet bezet, het was er erg rustig. Via app goed contact met eigenaar. Als het warm weer is en je hebt kinderen die boven slapen is het daar erg warm. In deze omgeving is het fantastisch wandelen”

• Gastinger Hotel-Restaurant Beoordelingsscore: 9

“Alles eigenlijk wel. De kamers liggen aan een doorgaande weg en aangezien ik een slechte slaper ben had ik eerst mijn bedenkingen. Maar de kamers zijn naar de tuin gericht en ik heb prima geslapen en totaal geen last van het verkeer gehad.”

• “Vriendelijke ontvangst, mooi appartement, gezellig ingericht.”

• Ferienwohnung "Am Wald" Beoordelingsscore: 8,7

“Het was schoon, goed geoutilleerd, keuken was prima en het lag erg rustig. Je kunt direct vanuit het appartement wandelen.”

• Monis gemütliche Ferienwohnungen Beoordelingsscore: 8,5

“Schoon en goed onderhouden appartement. Uitzicht vanuit woning en terras.”

• Gastinger Hotel-Restaurant Beoordelingsscore: 9

“Karakteristieke sfeer, ontspannend, vriendelijk, gezellig, geen hotelketen”

• Gastinger Hotel-Restaurant Beoordelingsscore: 9

“Zeer rustige locatie, goed bed, ruime douche en goed ontbijt. Verrassend groene omgeving en zeer mooi zicht vanuit de kamer. Prijs kwaliteit top !”

De 10 beste hotels in Schmiedefeld am Rennsteig