2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Niedersachsen
  4. Hotelanmeldelser for Schwarmstedt
Tyskland Schwarmstedt Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Gästehaus Schloss Bothmer Point fra anmeldelser: 9,5

"Vi følte os hjemme fra første minut. Meget personlig og vedkommende service. Dejlig velsmagende morgenmad og aftensmad. Rolige omgivelser og store værelser. En dejlig pause efter lange messedage. Hjælp til at booke bord på go' restaurant og til at købe lækre hvide asparges, som vi tog med hjem til DK. Kan klart anbefales."

• Gästehaus Schloss Bothmer Point fra anmeldelser: 9,5

"Jeg kunne lide det hele! Værelset, omgivelserne, restauranten, maden, personalet. Det spillede bare 😊"

• Gästehaus Schloss Bothmer Point fra anmeldelser: 9,5

"Et lille paradis, hvor du bliver behandlet som en ven af huset. Man bliver hilst velkommen at husets katte samt familien. Stillen er afslappet og meget ordentlig. man mærker idylen og roen meget hurtigt-her er man velkommen. Imponerende veltilberedt morgenmåltid. Jeg er kræsen men her var der lagt så meget kærlighed i maden og det kunne man smage. Skøn seng og dejlig ro. lille andedam, heste i folden. Vi ses snart igen🌷"

• Hotel Bertram Point fra anmeldelser: 7,6

"Stort værelse og badeværelse. Gode parkeringsforhold."

• Gästehaus Schloss Bothmer Point fra anmeldelser: 9,5

"Skøn morgenmad med små lækre delikatesser. Vi fik dejlig aftensmad i restauranten og den bedste betjening man kan ønske sig. Selv hunden fik en godbid."

De 5 bedste hoteller i Schwarmstedt