3. Hotelbeoordelingen: Beieren
  4. Hotelbeoordelingen Straubing
Duitsland Straubing Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Seethaler Beoordelingsscore: 8,3

“Centraal gelegen aan Theresienplatz. Netten kamer met een goede badkamer. Vriendelijk personeel. Privé parkeren bij hotel prima. Ontbijt oké.”

“er was geen”

• Sunny Hotel Straubing Beoordelingsscore: 7,8

“de kamer viel ons reuze mee eenvoudig maar schoon en funcioneel.”

• “niets!”

• Hotel Gäubodenhof Beoordelingsscore: 6,9

“De locatie met eigen parkeerplaatst”

• “Wat een heerlijke nacht hebben we gehad in dit prachtige appartement! Het was netjes ingericht en voelde ruim aan, met een groot comfortabel bed waarin we heerlijk hebben geslapen. Het bad was een echte traktatie, perfect om te ontspannen na een lange dag. De keuken was goed uitgerust en ik waardeerde het dat ik op het afgesloten erf kon parkeren. De locatie was handig, met winkels in de buurt en we kregen een welkomstgeschenk met wijn, chocola en fruit dat ons meteen thuis deed voelen. De gastheer was ontzettend vriendelijk en de communicatie voorafgaand aan het verblijf was uitstekend, met duidelijke instructies over het ophalen van de sleutels. Wanneer je in deze buurt een overnachtingsplek zoekt, deze accommodatie is van harte aan te bevelen.”

• “Ruim, stijlvol en compleet appartement Op beloopbare afstand van binnenstad Bakker voor verse broodjes 's ochtends om de hoek”

“Niks.”

• Hotel Seethaler Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie en privé parkeerplaats”

• Sunny Hotel Straubing Beoordelingsscore: 7,8

“goede, eenvoudige service, geen bijzonderheden op te merken.”

De 15 beste hotels in Straubing