2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Rhineland-Palatinate
  4. Hotelanmeldelser for Trittenheim
Tyskland Trittenheim Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Weingut & Gästehaus Christoph Clüsserath Point fra anmeldelser: 9,3

"Mega dejlig lejlighed med udsigt udover floden Mosel. Rigtig gode muligheder for at smage på vinene, som laves på stedet.(Anbefales) Værterne er super søde og meget hjælpsomme. Vi kommer helt sikker, gerne igen."

• Hotel Krone Riesling Point fra anmeldelser: 7,1

"Beliggenhed, venligt personale, dejligt stort værelse med næsten nyt badeværelse. Maden var veltilberedt og morgenmaden i orden"

• Hotel Krone Riesling Point fra anmeldelser: 7,1

"De unge servering var ok Men en lidt ældre servering var udbehøvlet og stod nyste ind over maden 😡"

• Ferienwohnung Zum Moselfischer Point fra anmeldelser: 8,3

"Dejlig nyrenoveret lejlighed med alt hvad man skulle bruge, selv om det kun var morgenmad vi lavede."

• Gästehaus Alfons und Marianne Eifel Point fra anmeldelser: 9

"Marianne var en ældre dame der ikke vidste hvor godt hun skulle gøre det for os"

• Gästehaus Moselkloster Point fra anmeldelser: 8,2

"Super god beliggenhed tæt ved Mosel. Vi boede i en lille lejlighed. Vi deltog også i vinsmagning med deres egne vine"

• Gästehaus Mack Point fra anmeldelser: 8,3

"Man tager aldrig fejl af tysk grundighed og venlighed. Venlig betjening og alt er super."

• Gästehaus Mack Point fra anmeldelser: 8,3

"En dejlig morgenmad. Vi havde ikke brug for mere end hvad der blev serveret."

• Hotel Krone Riesling Point fra anmeldelser: 7,1

"Flot hotel og dejlig beliggenhed Dejligt stort værelse med god udsigt Rent Fin morgenmadsbuffet Venligt personale"

"Fin lokation"

De 15 bedste hoteller i Trittenheim