2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Nordrhein-Westfalen
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Bielefeld
Tyskland Bielefeld Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• sleep in - Bielefeld Boardinghouse Point fra anmeldelser: 7,7

"Nemt og billigt for en enkelt overnatning"

• GuestHouse Bielefeld - Brake Point fra anmeldelser: 7,3

"Man skal vide at denne lejlighed ligger i en gammel togstation og togene køre hele tiden lige på den anden side af muren. Også godstog. Der står i fremvisningen at der er privat parkering men alle P-pladser er privat til et firma og det koster 40 euro at holde der i bøde. Da det er en banegård er der mange biler hele tiden og ingen plads til at parkere. Da vi tændte for ovnen begyndte det at ryge meget kraftigt og vi måtte slukke med det samme. Der lå masser af fedt i bunden af ovnen. Adressen var ikke korrekt og selv med hjælp fra lokale folk kunne vi ikke finde lejligheden da alle troede at der ikke var nogen lejligheder i bygningen. Vi ringede til udlejer men ingen tog telefonen. Vi måtte ringe til booking.com og få hjælp fra dem. På grund af ovnen og togene valgte at vi ikke ville bo der. Det ville være umuligt at sove der så vi fandt et andet sted at sove. Vi vil bestemt ikke anbefale dette sted til andre."

De 30 bedste ferieboliger i Bielefeld

baseret på 6.309 anmeldelser af ferieboliger på Booking.com