3. Beoordelingen vakantiewoningen: Baden-Württemberg
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Kappel-Grafenhausen
Duitsland Kappel-Grafenhausen Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• DER OCHSEN Beoordelingsscore: 9,4

“Erg schoon, daar is niets op aan te merken.”

• DER OCHSEN Beoordelingsscore: 9,4

“Prijs kwaliteit was goed. Bijzonder vriendelijk gastvrouw. Ontbijt was super geregeld.”

• MaMaM´s Apartment Beoordelingsscore: 9,2

“Het was een erg mooi, ruim en schoon appartement. Van alle gemakken voorzien. Bedden sliepen lekker en overal waren er rolluiken of luxaflex wat de zon lekker buiten hield en zo bleef het binnen lekker koel. De badkamer was echt heel ruim en schoon. We hebben hier ons prima kunnen opfrissen. De keuken was ook voorzien van alle gemakken. Er is een oven, magnetron, broodrooster, koffiezetapparaat, waterkoker en koelkast vriezer combinatie.”

• Holiday Home Debacher Beoordelingsscore: 9,4

“Fijn appartement met zeer vriendelijke eigenaresse. Zeer schoon appartement met alle faciliteiten die je nodig hebt. Gaan zeker nog een keer terug. Dicht bij Europapark.”

• Alice nahe EuropaPark Rulantica Beoordelingsscore: 8,8

“De ruimte in het appartement en de inrichting (apparatuur) in de keuken”

• “Prima rustig appartement. Inrichting zoals verwacht, faciliteiten zoals verwacht. Host was erg vriendelijk en snel met reageren. De host wilde duidelijk dat we het naar onze zin zouden hebben.”

• Casa Elio Beoordelingsscore: 8,9

“Prettig contact met de vriendelijke host vooraf en tijdens ons verblijf. Komt op de afgesproken tijd voor het overhandigen en weer innemen van de sleutels. Rolluiken zodat de slaapkamers echt donker waren en opgemaakte bedden bij aankomst. Grote supermarkt met verse broodjes aan andere kant van het dorpje. Enkele restaurants in het dorpje op loopafstand. Dichtbij Europapark (kleine 15 min met de auto) en iets verderop (ca 30-40 min met de auto) de steden Freiburg en Strasbourg (FR) en natuurlijk de ligging in het mooie Zwarte Woud. Genoeg te doen als je met de auto reist.”

De 20 beste vakantiewoningen in Kappel-Grafenhausen

gebaseerd op 5.058 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com