3. Hotelbeoordelingen: Hessen
  4. Hotelbeoordelingen Wald-Michelbach
Duitsland Wald-Michelbach Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hidden Cottage Odenwald Beoordelingsscore: 8,8

“Ligging in wald Michelbach en loopafstand naar restaurants! Loopafstand naar open lucht bad, heerlijk buiten zwemmen!”

• Waldnest Odenwald - Waldhauszimmer Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie is fantastisch!! Het ligt tegen een heuvel aan die in verbinding staat met een groot wandelgebied in heuvelachtig gebied. Je loopt zo het bos in en komt erg weinig mensen tegen. Verder is de accommodatie origineel en creatief ingericht en zeer schoon! Verwacht geen luxe zoals een tv of magnetron maar wel een gezellig ingerichte kamer met alles wat je verder nodig hebt. Op het terrein zelf kom je allerlei grappige en creatieve bouwsels tegen en loslopende kippen, geiten en een paar leuke honden. Heidrun en Christof zijn erg behulpzaam en proberen het je echt naar de zin te maken maar laten je ook lekker je eigen gang gaan. Zo hebben ze een barbecue voor ons geregeld en ook hebben we tot laat op de avond heerlijk in de hottub gedobberd.”

• Die schönste Unterkunft im Odenwald Beoordelingsscore: 9,3

“Ruim appartement met alle luxe Toffe patio . Vriendelijke spontane ontvangt 👍”

• Die schönste Unterkunft im Odenwald Beoordelingsscore: 9,3

“Mooi en schoon appartement. Héérlijk balkon, mooie keuken, flesje wijn, grote TV, prima zithoek, heerlijke bedden, goeie WIFI”

• Ferienhaus zum Ulfenbachtal Beoordelingsscore: 7,6

“Ondanks het wankele en defecte bed, ondanks de lage kamers waar ik 5 keer mijn hoods heb gestoten, ondanks de enorme hoeveelheid vliegen steeds in huis ondanks de douche waar je niet normaal in kan douchen hadden we toch naar ons zin en is de omgeving verassend.”

De 5 beste hotels in Wald-Michelbach

gebaseerd op 338 hotel reviews op Booking.com