3. Hotelbeoordelingen: Baden-Württemberg
  4. Hotelbeoordelingen Badenweiler
  5. Beoordelingen van Hotel Anna

Beoordelingen over Hotel Anna Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Oberer Kirchweg 2, 79410 Badenweiler, Duitsland

#7 van de 46 hotels in Badenweiler

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Niks.

Alles was uitstekend. Prima uitgebreide ontbijt, mooie uitzicht van balkon. Goed bed, mooie grote badkamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 maart 2024

Lieve zorgzame mensen in een leuke regio
    • Eenpersoonskamer met Balkon

gasten eten van 1draaiplateau kaas met 1 mes. Helaas houdt bijna niemand zich aan basale hygiene maatregelen. Houden de kaas vast met blote handen, likken het mes af met 2x zelfde natte vinger. Gaan met zelfde vieze handen (kaas onder kunstnagels) de druiven te lijf in plaats van gebruik tang. Leunen met trui op stokbrood terwijl ze snijden. Ik ben na dag 3 opgehouden kaas te eten als desert. Dat moet anders en veiliger kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat dit hotel blij wordt als er een vieze bacterie-uitbraak ontstaat.

Vriendelijk en gastvrij team, goede prijs-kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 2 september 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Een erg mooi en rustig hotel met een geweldig zwembad. Prachtig gelegen in rustig dorp en het hotel beschikt over een geweldig goede keuken. Het ontbijtbuffet is exact wat je er van mag verwachten, nl. ook uitstekend. Het personeel doet werkelijk alles om het de gasten naar de zin te maken, kortom in dit hotel is het echt vakantie.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Aangenaam verblijf in Hotel Anna
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ons ontvangst was nu niet hoe we het gehoopt hadden. De check in gebeurde in het Duits en gebeurde erg snel. We moesten iets tekenen, kregen enkele kortingbonnetjes en de vraag of we avondeten wilden, zonder echt te weten wat er op de menu stond want de vertaling ging erg moeizaam. Daarna werden we naar onze kamer begeleid, ze had vermeld dat het zwembad onder ons lag, we vonden het jammer dat ze het niet even toonde. Nadien wilden we onze fietsen wegzetten maar hier hebben we 3x naar moeten vragen waar de garage juist is. Dit was een negatieve ervaring en jammer dat onze vakantie zo moest starten. Gelukkig ging alles nadien wel de goeie richting uit. Hou er dus rekening mee dat niet alle personeelsleden Engels spreken, we moesten ons vaak behelpen met basic Duits. We vonden dit op zich niet erg maar ik kan me voorstellen dat iemand die geen basic Duits kan, wel moeite kan hebben hier.

Het ontbijt is heerlijk. Je kan elke dag een lekker eitje bestellen. Je krijgt een eigen tafel toegewezen voor je gehele verblijf en de gastvrouw zoekt je telkens op om een korte babbel te slaan wat wel leuk is. Ook de mogelijkheid om 's avonds van hun 3 gangendiner te genieten is een aanrader (wel best even checken wat er op de menu staat). We hadden een leuke kamer met mooi uitzicht op de bergen. We konden ook onze MTBs veilig in een tuinhuis plaatsen wat we erg fijn vonden! Het hotel heeft ook een vlakke ruime parking, erg handig want het hotel zelf ligt op een steile helling. Ze hebben ook een verwarmd binnenzwembad waar je een kamerjas en aparte handdoek voor krijgt, ideaal om te ontspannen na een sportieve dag. Wij bevelen Hotel Anna zeker aan!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

We hebben het erg goed naar ons zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Er viel ons niets tegen.

Het personeel was erg gastvrij. Persoonlijke aandacht in een niet te groot hotel. Ligt mooi gelegen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Fijn hotel en ideaal voor een leuke overnachting bij een doorreis vanuit Italië.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het diner in het hotel kan uitgebreider, zodat er meer keuze is voor verschillende smaken. Daarnaast moet je je hiervoor voor 17:00 aanmelden én waren er niet echt kindermenu's of keuzes die voor veel kinderen aansluiten.

Vriendelijke en gastvrij personeel. Fijne ligging in een mooie omgeving en een sfeervol hotel. Het ontbijt was op een ouderwetse manier erg gemoedelijk en hebben we een fijne nacht en ochtend gehad.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

Bar is niet lang open.

Heel vriendelijk. Mooie kamers. Eten goed.

• Beoordeeld op: 9 juni 2023

Prima hotel met traditionele keuken
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het hotel ademt de sfeer van ouderwetse Duitse gastvrijheid, met oog voor details om de gasten het naar hun zin te maken. Genoeg parkeerruimte en de kamer is ruim (wij hadden een 2-pers zonder balkon) Het binnenzwembad is aangenaam en er is een mooi terras. Daarnaast zit je binnen 10 min op een geweldige weg voor motorrijders :-) Het 3-gangendiner is ook zeker een aanrader. Bezoek ook zeker La Vinoteca Steidle op zo’n 5 min loopafstand en probeer heerlijke wijnen! En als je toch bezig bent, neem dan gelijk ook wat flessen wijn mee van weingutschneiderkrafft op zo’n 5 min rijden (en je kunt eerst proeven)

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

• Superior Tweepersoonskamer

Super vriendelijk personeel, lekker ontbijt en avondeten.

• Beoordeeld op: 17 maart 2023

• Eenpersoonskamer met Balkon

zeer hoffelijk ontvangst, kuuroord, lekker eten, prima voor doorreis, hoewel eigenlijk bedoeld als kuuroord

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Het is een voortreffelijk vakantie locatie.

n. v. t.

Klant vriendelijkheid en voorzieningen

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

• Superior Tweepersoonskamer

Het eten was niet wat we hadden verwacht van een **** hotel. Avond eten was heel simpel, alles behalve schitterend. Wel een mooi ottbijt.

Mooi hotel en supervriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2022

formidabel
    • Standaard Tweepersoonskamer

gewoonweg alles vriendelijke mensen zeer behulpzaam ,het eten was uitstekend debediening zeer goed het was een famieliale sfeer . als er vragen waren werden deze altijd beantwoord niets was teveel altijd goed geluimd en behulpzaam . er werd elke dag gepoetst het eten zeer variabel en lekker .

• Beoordeeld op: 17 augustus 2022

aangenaam, rustig

inrichting kamer

vriendelijkheid personeel en restaurant

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

genoten van hotel uitzicht omgeving en gastvrijheid
    • Tweepersoonskamer met Balkon

geweldig goed verzorgd ontbijt ,heerlijk eten ,het was gewoon top .alles was prima verzorgd tot aan verse bloemen op de hotelkamer een fles koud water in de koelkast en fruit op een bordje .Het was top

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

warmhartelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer

douche was kapot (schroefje los), waren we vergeten te melden bij uitchecken (verbleven 1 nacht)

locatie, netheid en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met Balkon

Een hapje bij de borrel. En natuurlijk de enorme hitte in de kamers.

Vriendelijke mensen en erg schoon.

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

mooie omgeving, mooi hotel, vriendeljk personeel en Thermalbad met sauna's op loop afstand.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

geen airco. De gemiddelde leeftijd van de hotelgasten was erg hoog.

vriendelijk behulpzaam personeel, mooi hotel en mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

geweldig
    • Standaard Eenpersoonskamer

zeer vriendelijk en opgewekte mensen die een welkom gevoel geven.

• Beoordeeld op: 12 juli 2022

Hotel Anna, een familiehotel met een groot hart voor zijn gasten.

Alleen maar positieve reacties

Je voelt je hier meteen thuis. De eigenares en het personeel zijn supervriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes, net zoals het ganse complex. Het restaurant is heel mooi en de tafels worden voor elke maaltijd op een andere manier aangekleed. Het eten is dan ook zeer lekker. De bediening loopt erg vlot. Je ziet dat deze mensen op elkaar zijn ingespeeld. Je hebt het gevoel dat over elk detail is nagedacht. Het zwembad en de bijhorende faciliteiten zijn een surplus. Ik kan hotel Anna 100 % aanbevelen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2022

Aangenaam verblijf in een charmant hotel met mooi zwembad n een prachtige setting.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Om te voet naar het dorpscentrum te gaan moet je een helling op en moet je nog wel redelijk goed te been zijn.

Goed geleid charmant hotel met zeer vriendelijk personeel. Zeer goede keuken, zowel ontbijt als diner waren prima. Propere kamer. Aangenaam zwembad met thermaal water en geweldig buitenterras.

• Beoordeeld op: 8 mei 2022

• Tweepersoonskamer met Balkon

Ik had een iets grotere spa/sauna verwacht, maar er staat een grote sauna/thermencomplex op loopafstand van het hotel.

Lekker ontbijt. Heerlijk diner in het restaurant. Zeer vriendelijk en hulpzaam personeel. Mooi uitzicht van onze kamer. Alles was netjes, schoon.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2021

Prima

Voornamelijk bejaard publiek. Beetje stijfjes in het restaurant. Sauna dicht

Locatie is prachtig.fijn zwembad. Eten uitstekend

• Beoordeeld op: 15 augustus 2021

Heerlijk hotel. Fijn zwembad en ligbedden in de tuin. Vriendelijk personeel. En heerlijk eten.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Mijn eenpersoonskamer was vrij donker hoewel het prachtig weer was.

Service