2. Hotellrecensioner DEN
  3. Hotellrecensioner Hovedstaden
  4. Hotellrecensioner Köpenhamn
Danmark Köpenhamn Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Christian IV Gästbetyg: 7,3

”Bra frukost! Sköna sängar! Utmärkt läge!”

• ”Enkelt att gå från/till flygplats. Fint närområde som var perfekt när man har barn (mysigt litet torg, supermarket, lekplats..)”

• Copenhagen Admiral Hotel Gästbetyg: 8,7

”Läget, rummet, frukosten, möjligheten att hyra cyklar.”

• ”Fina miljöer och sociala utrymmen. Trevlig bar och fint ”bibliotek” att dricka drinkar i, möjlighet till att sitta avskiljt om så önskas. Rummen moderna och fräscha men absolut bäst var frukosten som va outstanding.”

• Go Hotel Saga Gästbetyg: 8

”Läget är nära tågstationen. Perfekt fö r oss som kom med tåg på kvällen o fortsatte på morgonen. Receptionen öppen sent på kvällen o tidigt på morgonen. Fräscht o rymligt rum. Hela hotellet var trevligt o såg nyrenoverat ut. God frukost som serveras från 6.30. Bra, då hann vi njuta av den i lugn o ro innan tågets avgång vid 8-tiden”

• ”Centralt och nära tågstationen”

• a&o Copenhagen Sydhavn Gästbetyg: 7,2

”Frukost var jättegod. Rummet var rent och funktionellt inredd. Ingen dammig matta på golvet, utan fint och rent laminatgolv. Bra med aktiviteter för barn (klettringsvägg, Jätte-Schack, Lekhörna).”

• CPH Hotel Gästbetyg: 8,3

”Mycket bra läge nära tågcentralen, bra pris, rent och trevlig personal. Rymliga rum med sköna sängar. Viktigast för just mig är dock att hotellet är tyst och det var faktiskt väldigt lite buller. Trots att det ligger precis bredvid järnvägen hördes inte alls mycket ljud utifrån.”

• Kanalhuset Gästbetyg: 9,2

”Det otroligt trevliga, hjälpsamma och avspända bemötandet.”

De 30 bästa hotellen i Köpenhamn