3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden
  4. Hotelbeoordelingen Antigua
Spanje Antigua Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Villa Pause by Villa Plus Beoordelingsscore: 9

“Alles zeer ruim, heerlijk verwarmd zwembad. Tafeltennis (gezien de wind buiten onmogelijk), pooltafel, dart, voetbaltafel en grote smart TV. Genoeg te doen dus!”

• “We werden hartelijk en gastvrij ontvangen en kregen een uitvoerige rondleiding van David. Ook gaf hij veel tips voor uitstapjes op het eiland. Er heerst een heel relaxte sfeer: doe alsof je thuis bent! We vonden de gezamenlijke centrale ruimte met comfortabele fauteuils een heerlijke plek om de koele avonden door te brengen.”

• “Ruime kamer. Volledig geoutilleerde keuken beschikbaar. Smaakvol ingericht lounge. Gastvrije en vriendelijke gastheer David. Gaf hele goede tips m.b.t. restaurants.”

• El Alegato Casa de Invitados Beoordelingsscore: 8,4

“Heel veel privacy in een knus huisje. Lekker ruim, schoon en een binnenplaats waar we buiten konden eten. Fris gemeubileerd en een prachtige nieuwe badkamer met een wasmachine, dit was gemakkelijk na alle wandelingen die we hadden gemaakt, een was was zo gedraaid. Er stond water en melk in de koelkast en er stond een fles wijn klaar. Via de mail contact gehad met de eigenaar en dat ging perfect. Zo leuk om van Antigua door de bergen naar Betancuria te lopen, we hebben genoten.”

• Casa de Nico Beoordelingsscore: 9,3

“Er komt een routebeschrijving, een code van het sleutelkastje en een WIFI-code. In de nacht is het aardedonker en heel stil.”

• Casa de Nico Beoordelingsscore: 9,3

“Rustig en centraal gelegen. Het grootste deel van het eiland is binnen een uur te bereiken met de auto. Het vliegveld is 20 minuten rijden. De dichtsbij gelegen winkel voor vers brood is 4 minuten rijden. Antique is 8 minuten rijden en heeft een hele goeie pizzaria (m&m). Het huisje is gezellig en comfortabel ingericht met een fijne bank en goede bedden. De tuin bij het huis is ook een fijne plek om te verblijven. Veel privacy in en om het huis. De eigenaar is zeer behulpzaam bij vragen. Kortom; dit huisje is een aanrader voor mensen die van rust en comfort houden en veel van het eiland willen zien!”

• Casita rural Molino de La Corte Beoordelingsscore: 9,1

“De locatie”

• La Corte A1 Beoordelingsscore: 9,2

“Supermooi gloednieuw appartement met alles erop en eraan. Wasmachine, keukentje, douche, alles top. Fijn bed. Geen raam in de slaapkamer. Wel een ventilator. Superaardige ontvangst, fruit en drankjes stonden klaar, onmiddellijk hulp bij een klein probleem.”

• Casa la Orilla Beoordelingsscore: 9,1

“De privacy, de stijl van het huisje, de inrichting van de tuin met uitzicht. Alles was compleet.”

• MONTAÑA VALLES DE ORTEGA -D Beoordelingsscore: 8,2

“Jacuzzi is leuk maar aan vervanging toe.”

De 10 beste hotels in Antigua