3. Hotelbeoordelingen: Andalusië
  4. Hotelbeoordelingen Canillas de Aceituno
Spanje Canillas de Aceituno Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Encanto Guesthouse Beoordelingsscore: 8,8

“Sfeervol en charmant ingericht huis midden in levendig Canillas de Aceituno. Fijne hosts. Heerlijk ontbijt.”

• Casa del Limon Beoordelingsscore: 9,7

“Peter is een geweldige host!! Er ontbrak niets! De bedden waren heerlijk, alles was superschoon, en we hebben genoten. Ook ben je zo in het schattige dorpje Canillas de Aceituno en bij mooie bergwandelingen! Een oase van rust en een aanrader!!”

• Encanto Guesthouse Beoordelingsscore: 8,8

“We hebben een fantastisch verblijf gehad in Encanto Guesthouse! Een authentiek en zeer smaakvol ingericht hotelletje. We hadden een super mooie en fijne kamer met eigen patio, waar we in de ochtend en avond heerlijk rustig konden zitten. Iedere ochtend was het ontbijt weer een verrassing en ontzettend lekker! De gastvrouw en heer waren erg aardig en heel erg gastvrij. Ook in de omgeving is genoeg te doen. De gezelligheid van het dorpje, een mooie wandeling in de bergen, de stranden, en de leuke plaatsjes Nerja en Frigiliana. Kortom: Encanto Guesthouse is zeker een aanrader!”

• Encanto Guesthouse Beoordelingsscore: 8,8

“Schone kamer, goede douche, parkeren lukte in de omgeving van het gasthouse. Lekker ontbijt. Om de hoek terrasjes en levendig stadje. Op loopafstand van het vertrekpunt punt naar de hangbrug.”

• Casa del Limon Beoordelingsscore: 9,7

“De gastheer en de locatie”

De 5 beste hotels in Canillas de Aceituno