3. Hotelbeoordelingen: Autonome Gemeenschap Madrid
  4. Hotelbeoordelingen Cercedilla
Spanje Cercedilla Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• EL MOTIVO Beoordelingsscore: 9,6

“Een prachtig apartement met fijne tuin. Grote slaapkamer, goed geoutilleerd keukentje. Fijne bank, prima badkamer. Zeer prettige en erg aardige gastvrouw die ons de sleutels kwam geven en veel tips gaf, ook later via whatsapp. We konden zeer dichtbij het huisje parkeren. Van daaruit hebben we prachtige wandelingen kunnen maken en we zijn naar het Escorial gegaan. Het was ook heerlijk stil in de nacht.”

• Hotel Rural Las Rozuelas Beoordelingsscore: 9,5

“Zeer aangenaam verblijf in het groen. Mooie ontbijtruimte”

• Hostal La Maya Beoordelingsscore: 8,4

“Vriendelijke ontvangst en behulpzaam. We konden onze fietsen veilig binnen parkeren. Mooie ruime kamer, netjes en schoon. Goed bed en een fijne badkamer. Prima locatie in het centrum van het dorp.”

• Hostal La Maya Beoordelingsscore: 8,4

“Mooie, ruime, schone kamer. Moderne en ruime badkamer.”

• Hostal Aribel Longinos Beoordelingsscore: 8,5

“Rustige plek in een mooi plaatsje. Een beetje buiten het centrum”

• EL MOTIVO Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer aangenaam verblijf met vriendelijke eigenaars; alle comfort aanwezig en leuk zwembad met tuintje; goede uitvalsbasis voor bezoeken aan Avila, Segovia, Escorial, ... Temperaturen zijn ook aangenamer dan Madrid (6 graden minder) door de nabijheid van de bergen. Een aanrader!”

• Hostal Aribel Longinos Beoordelingsscore: 8,5

“prettige sfeer en aardige mensen”

• La Posada Cercedilla Beoordelingsscore: 8,5

“Het ligt op een fijne plek als je wil gaan wandelen, heerlijk rustig en groen. Het huisje en het hele terrein was fijn en sfeervol.”

• Hostal Aribel Longinos Beoordelingsscore: 8,5

“Lokatie. Eenvoudige en functioneel onderkomen. Ideale start van de Camino etappe naar Segovia.”

“dicht bij het station”

De 19 beste hotels in Cercedilla