3. Hotelbeoordelingen: Autonome Gemeenschap Madrid
  4. Hotelbeoordelingen Colmenar de Oreja
Spanje Colmenar de Oreja Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Casa de la Abuela Pili Beoordelingsscore: 9,7

“geweldige ontvangst. zeer gast vrij”

• Los Tinajones Beoordelingsscore: 9,7

“wat een fantastische plek. Prachtig kleinschalig hotel met super mooie inrichting. Mercedes en haar collega’s waren super gastvrij en vriendelijk. Een heel goed voorbeeld voor iedereen in de hospitality business. Zeer uitgebreide lunch op een balkon aan het plaza mayor. Super mooi en lekker. In de avond was er weinig open (mei) maar we hadden al zo lekker gegeten bij de late lunch, dat wij ons bediend hebben van een paar tapas in een lokale bar/TV ruimte met lekker veel licht.”

• Los Tinajones Beoordelingsscore: 9,7

“top locatie op loopafstand van het centrum. mooi en tot in de puntjes verzorgd”

• Los Tinajones Beoordelingsscore: 9,7

“Alles was perfect! De ontvangst van de vriendelijke gastvrouw en de rondleiding naar de indrukwekkende grotten onder het landhuis met de enorme wijnvaten. Alles prachtig gerenoveerd en smaakvol ingericht. In de badkamer waren zelfs heerlijke Rituals producten beschikbaar. Het oude dorpje heeft een prachtig plein waar je 's avonds heerlijk kunt eten en genieten. Voor ons eens top verblijf!”

• “Het appartement is gelijk op de Plaza Mayor, wat heel leuk is , alle terrassen en restaurants zijn binnen handbereik Het appartement zelf is heel netjes en schoon, heerlijk bed en douche”

De 5 beste hotels in Colmenar de Oreja

gebaseerd op 402 hotel reviews op Booking.com