3. Hotelbeoordelingen: Andalusië
  4. Hotelbeoordelingen Dúrcal
Spanje Dúrcal Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• El Río Beoordelingsscore: 9,4

“De accomodatie is prachtig, met een fantastisch uitzicht. Alles is aanwezig, privé zwembad, ligbedden, bbq etc.”

• Alojamiento Rural El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Fantastische tijd gehad op deze waanzinnig mooie locatie. Dichtbij allerlei voorzieningen maar ook een rustig landelijk plekje met fijne gastheren. Goede bedden en heerlijk vers fruit uit eigen tuin. We komen zeker terug!”

• Alojamiento Rural El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Zeer smaakvol ingericht appartement. Alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Heel behulpzame en vriendelijke eigenaar. Veel tips voor bezienswaardigheden. Prachtige tuin met zwembad. Erg mooi uitzicht.”

• Alojamiento Rural El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Erg mooie locatie met een zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst. Gastheer Rogier gaf veel informatie en was erg behulpzaam. Het appartement was heel mooi en sfeervol en compleet ingericht met ook een mooi eigen terras met uitzicht op de bergen.”

• “Goede keuken en mooie badkamer. Huisje is smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook horren voor de ramen. Matrassen liggen goed. Dichtbij Granada en ook de Siërra Nevada is met een uur rijden bereikbaar.”

• Alojamiento Rural El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Prachtig huis met mooie terrassen met uitzicht op het dal en de berg er tegenover Centraal gelegen en gastvrije ontvangst. Goede bedden 😅”

• Alojamiento Rural El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Rogier en Alfons waren zeer gastvrij. De accommodatie fraai en rustig gelegen in een vallei met prachtig uitzicht. Fijn ook dat er een kookgelegenheid was. We kwamen aan tijdens een storm en vertrokken met pijn in het hart want het verblijf was veel te kort. We komen daarom zeker terug.”

• Alojamiento Rural El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Deze accommodatie heeft echt onze verwachtingen overtroffen. Op het terrein zijn een viertal huisjes aanwezig. De inventaris was meer dan compleet. Een eigen terras met comfortabel en gedegen meubilair. Voldoende privacy i.c.m. de hartverwarmende dienstverlening van beide heren, heeft ons echt verrast. We hebben het echt naar ons zin gehad en keren hopelijk weer eens terug.”

• Alojamiento Rural El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Prachtige accommodatie, zeer netjes alles, zeer vriendelijke gastheren met goede tips . Perfecte ligging om de omgeving te verkennen . Een aanrader !!”

De 10 beste hotels in Dúrcal