3. Hotelbeoordelingen: Catalonië
  4. Hotelbeoordelingen Joanetes
Spanje Joanetes Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Vall de Bas Beoordelingsscore: 8,6

“Kamer prima, ruim met bureautje en voldoende stopcontacten voor de laptop en telefoons. Ingericht naar moderne standaard. Goede badkamer met inloopdouche en bad. Ontbijt prima, veel keus uit kaas en vleeswaren, muesli. lekkere koffie.”

• Hotel Vall de Bas Beoordelingsscore: 8,6

“Ruime hoge kamer met een stille airco. Goed ontbijt met ruim assortiment. Op verzoek kon je een omelet bestellen. Parkeren is gratis en direct voor het hotel of ondergrondse garage (voor beperkt aantal auto's en motoren). Grote tuin met lekker zwembad (niet verwarmd). Stille omgeving en erg vriendelijk personeel. Het hotel was een prima uitvalsbasis voor diverse dagtrips in de omgeving. Mooie landschappen en natuur. Olot was dichtbij (ca. 7 km.) vonden we een beetje tegenvallen of we hebben dingen gemist . . . . Maar genoeg andere leuke dorpen bezocht.”

• Mas Rubió Beoordelingsscore: 9,3

“smaakvol aangekleed mooi aangelegde tuin, rustig heerlijk ontbijt vriendelijk eigenares”

• Hotel Vall de Bas Beoordelingsscore: 8,6

“Goede locatie net buiten de stad Olot. Restaurant OK. Goede bar voor het aperitief. Aparte garage voor onze motoren achter slot.”

• Hotel Vall de Bas Beoordelingsscore: 8,6

“Alles, ruime kamers, mooi terras aan de kamer, lekker ontbijt, mooie omgeving, zeker een aanrader !”

De 5 beste hotels in Joanetes