3. Hotelbeoordelingen: Valencia (autonome regio)
  4. Hotelbeoordelingen Orba
Spanje Orba Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Casa Elimares Beoordelingsscore: 9

“Heel vriendelijk ontvangen door gastheer Arnold en gastvrouw Margriet, inclusief welkomstdrankje. Super propere accommodatie, alles wat je nodig hebt voor een aangenaam verblijf is aanwezig. Schitterend uitzicht op de vallei, met in de verte zelfs nog zicht op de Middellandse zee. Op een uurtje rijden van zowel Alicante als Valencia, 20 minuutjes van prettig kuststadje Dénia en de stranden van de Costa Blanca.”

• Mardenit Hotel Boutique Beoordelingsscore: 9,4

“We hebben een heerlijke tijd gehad in Mardenit hotel. Ruben is een fantastiche gastheer die ons enorm goeie tips heeft gegeven om de omgeving te verkennen. Geen enkele moeite was hem teveel. Onze kamer was heel proper en het bed was van een bovengemiddelde kwaliteit (belangrijk want ik heb een slechte rug). Het ontbijt werd dagelijks aangepast aan onze wensen en was super lekker. Zalige bestemming!”

• Appartment Patricia Beoordelingsscore: 9,4

“Locatie uitstekend, inrichting smaakvol. Patricia en Andreas zijn geweldige mensen die, indien nodig, direct voor je klaar staan. Erg gastvrij ontvangen. Zeker een aanrader.”

• Mardenit Hotel Boutique Beoordelingsscore: 9,4

“De ongelooflijke verzorging van werkelijk alles!!! Er was werkelijk niets op aan te merken. De host was ongelooflijk vriendelijk en zeer gastvrij. We hadden een hele leuke verrassing bij het ontbijt voor ons 55 jarig huwelijk.”

• Lovely Apartment Orba Alicante Beoordelingsscore: 9,8

“Het appartement heeft een ruime keuken en is goed geoutilleerd. Er staat water en ontbijt in de koelkast. De gastheer was erg aardig en we mochten later uitchecken wat erg fijn was om onze kleintjes nog even te laten slapen. Bedankt Wally & Lesley!!”

De 5 beste hotels in Orba

gebaseerd op 334 hotel reviews op Booking.com