3. Hotelbeoordelingen: Andalusië
  4. Hotelbeoordelingen Pizarra
Spanje Pizarra Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Casa Dilica Beoordelingsscore: 9,9

“Het ontbijt is uitgebreid en lekker! Linda en Dirk zijn héél sympathieke mensen . Wij hebben veel goede tips gekregen waar we met de huurauto naartoe kunnen gaan.”

• Casa Dilica Beoordelingsscore: 9,9

“Mooie B&B en een super uitgebreid ontbijt. Zeer aardige eigenaren. Linda en Dirk hebben ons veel nuttige tips gegeven over het kopen van een finca in Andalusië.”

• Casa Dilica Beoordelingsscore: 9,9

“Wat een fijne plek. Een prachtig uitzicht, niet ver van Malaga en superfijne gastvrouwen gastheer. Nette kamer, veel ruimte buiten en een fantastisch ontbijt. Niets was teveel, we kregen veel tips, leuke gesprekken en er liepen katten en honden rond, heel gezellig.”

• Casa Dilica Beoordelingsscore: 9,9

“Het ontbijt was heerlijk en super uitgebreid”

• La Casa Palmera - Caminito Del Rey Beoordelingsscore: 9,5

“Heerlijke, rustige plek gelegen in de buurt van de Caminito, Ronda en Malaga. Alles dichtbij. Mooie plek om tot rust te komen bij het zwembad of voor het appartement. De eigenaren zijn super aardig en doen voor elke gast een stapje extra.”

• Casa Chica Beoordelingsscore: 9,1

“Vriendelijke host, accommodatie was schoon en goed uitgerust, mooi uitzicht over het dal.”

• Casa Dilica Beoordelingsscore: 9,9

“Dirk en Linda zijn hele aardige mensen die een heerlijk ontspannen en goed verzorgd verblijf voor hun gasten verzorgen. Top accommodatie en ontbijt. Onze kleine van 3 jaar heeft zich ook uitstekend vermaakt met het speelgoed, puzzels, spelletjes en dieren. 100% voor herhaling vatbaar”

• Casa Dilica Beoordelingsscore: 9,9

“Ontbijt was heerlijk. Leuke b&b eigenaren en kregen elke dag tips over uitjes en waar leuke restaurantjes zijn.”

• Casa Dilica Beoordelingsscore: 9,9

“Wat een fijne plek, gewoon een paradijsje waar je echt tot ontspanning kan komen . Ook de mogelijkheden om erbij te boeken, zoals een massage en een diner waren heel ontspannen en een echte aanvulling Het fijne is dat je los van je kamer gewoon gebruik kan maken van een ruime keuken en woonkamer, wat een extra bewegingsvrijheid meegeeft. Linda en Dirk zijn ook zo gastvrij en mega behulpzaam.”

• La Casa Palmera - Caminito Del Rey Beoordelingsscore: 9,5

“De accomodatie ligt op een mooie locatie, vlakbij mooie wandelgebieden en Caminito del Rey is op een half uurtje rijden. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam en hebben 2 ontzettend lieve honden. Het ontbijt is heerlijk!”

De 10 beste hotels in Pizarra

gebaseerd op 608 hotel reviews op Booking.com