3. Hotelbeoordelingen: Catalonië
  4. Hotelbeoordelingen Sant Esteve de Palautordera
Spanje Sant Esteve de Palautordera Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Can Parròquia Beoordelingsscore: 9,5

“Mooie Catalaanse boerderij, lekker ouderwets ingericht maar alles werkt goed. Zeer rustig gelegen aan een lange gravel weg in de bergen😍🤩. Zeer vriendelijke gastvrouw die je overal mee wilt helpen. Met ezels, kippen, haan, schapen en een lieve oude hond.”

• Can Marc Beoordelingsscore: 8,8

“heel sfeervol gebouw/kamer/omgeving. Heel lekker ontbijt, voor ons speciaal gereed gemaakt.”

• Hotel Rural Can Vila Beoordelingsscore: 8,7

“De rust en netheid van het terrein om het hotel, terwijl het een drukke functionerende manege is.”

• Hotel Rural Can Vila Beoordelingsscore: 8,7

“Wat een prachtige locatie!! We kijken onze ogen uit. Per toeval hier terecht gekomen omdat we al rijdende naar het zuiden opzoek waren naar een overnachting. 20min na onze boeking kwamen we aan en werden we heel vriendelijk ontvangen. Jammer dat we hier maar 1 nacht verblijven, omdat we op doorreis zijn. Maar deze gaan we zeker onthouden. Kamer en badkamer zijn heel ruim en schoon. Verder is er een heerlijke gezamenlijke tuin waar je kan zitten om te genieten van de paarden in de bak, een restaurantje en een zwembad. Een oase van rust in deze omgeving & op korte afstand ook leuke kleine dorpjes met restaurantjes (waar je je waant tussen de locals, perfect!). Bedankt voor jullie gastvrijheid & ik kan het iedereen aanbevelen!”

• Can Marc Beoordelingsscore: 8,8

“De faciliteit is een oud, ruim kasteel met grote ruimten voor lunches, tevens een zeer ruim buiten terras. Ontbijt was heerlijk, geroosterd brood/stokbrood, vruchten, veel beleg en cake/koekjes. Goede koffie en goede sinaasappelsap. Goede kamer, niet te groot met airco en douche met toilet. Het restaurant is vermaard, maar alleen geopend voor lunch, drankjes verkrijgbaar tot pakweg 1800 uur. Met de Engelse taal kom je daar een eind. Parkeren vlak voor de deur”

De 5 beste hotels in Sant Esteve de Palautordera

Bekijk alle accommodaties in Sant Esteve de Palautordera