2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Hotelanmeldelser for Kanariske Øer
  4. Hotelanmeldelser for Tías
Spanien Tías Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Apartamento Reni Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig stille om aftenen og natten, og dog beliggende kun 150 meter fra Strandpromenaden med spillesteder og masser af restauranter. Købmanden er 100 meter fra lejligheden, så alt er inden for rækkevide."

• Apartamentos Zalabar Point fra anmeldelser: 8,9

"synes det hele var godt, dejlig småt og man havde følelsen af at man var der alene"

• Modern Duplex in Puerto del Carmen Point fra anmeldelser: 8,6

"Meget imødekommen vært, som lukkede os ind ved midnat. Og som løbende var i kontakt med os. Vil klart vende tilbage til lejligheden."

• Los Lirios Hotel Rural - Adults Only Point fra anmeldelser: 9,7

"Los Lirios er en lille perle, et unikt hide-away langt væk fra masseturismens mylder. Her er fred og ro i de smukkeste rammer. En lille oase, hvor der er tænkt over alle små detaljer, og hvor dine øjne bliver glade af al den skønhed, der omgiver dig. Hotellet har til huse i en ca. 300 år gammel bygning, som er restaureret med stor nænsomhed og sans for at bevare husets ånd. Morgenmaden består af de lækreste lokale produkter, og værtsparret og deres personale er så imødekommende og hjælpsomme. Vi følte os hjemme med det samme. Suite nummer 4 er stor og rummelig, smukt indrettet og skinnende ren med direkte adgang til den smukke, gamle gårdhave. Los Lirios føles som det ægte Lanzarote."

De 30 bedste hoteller i Tías