3. Hotelbeoordelingen: Andalusië
  4. Hotelbeoordelingen Torrox
  5. Beoordelingen van Exceptional Costa del Sol villa for 8, Hi spec, Tranquil setting, Amazing views. Heated pool.

Beoordelingen over Exceptional Costa del Sol villa for 8, Hi spec, Tranquil setting, Amazing views. Heated pool.

El Espula, Pago Meli 3104, Barranco Perez torrox, 29770 Torrox, Spanje

#39 van de 109 hotels in Torrox

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

Top!
    • Villa

Prachtige accomodatie met veel liefde onderhouden door de eigenaren. Van alle gemakken voorzien. Als je een berichtje stuurde, omdat je nog iets nodig had kwamen ze het direct brengen.

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

Heerlijk weer, genoten op de bovenstaande zaken na en de lieve mensen hartelijk bedankt voor hun zor
    • Villa

De eigenaren wonen boven en kunnen op de tuin en het zwembad kijken. De eigenaren kwamen onverwacht binnen in de tuin en de aanbouw voor een praatje. Vanuit een goed hart maar voor ons ook hier dus inbreuk op de privacy. Ze zeiden dat het op de site stond maar dat hebben we niet gezien. Dus waren verrast. Een kamer was helemaal dicht met geen enkele mogelijkheid tot ventilatie. Ook geen raam. Bij de hitte of benauwdheid in de kamers kon je de airco aanzetten. Echter bij gebruik hiervan vielen de insecten en het vuil eruit. Na het zelf schoon gemaakt te hebben en weer aangezet te hebben lekte hij veel water waardoor de hoofdkussens nat werden waar we op lage. Te slapen. Het zwembad vertoonde met regelmaat mankementen. Het koffiezet app deed het niet. Verder was alles perfect

We werden hartelijk ontvangen door de bewoners van de villa die boven wonen. Erg vriendelijk en zorgzaam. Alles werd uitgelegd en we konden altijd op hun steun en ervaring rekenen. Lieve mensen die het goed met de villa bewoners voor hebben.. als er iets was konden we per app contact opnemen en werd het direct, voor zover mogelijk opgelost. Ze wilde heel graag dat we het naar onze zin hadden.