3. Hotelbeoordelingen: Andalusië
  4. Hotelbeoordelingen Torrox
Spanje Torrox Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Geweldig mooi en ruim en comfortabel appartement. Prachtig groot balkon/terras met lounge set en eettafel. Heerlijke regendouche. Grote goed uitgeruste keuken. Mooi zij-uitzicht op zee.”

• Villa Ladera Beoordelingsscore: 9

“Het uitzicht over de zee en het terras was echt prachtig! Het was eigenlijk niet nodig naar een strandtent te gaan , want op ons eigen terras zat je mooier! Het zwembad was ook heerlijk. Het huisje was brandschoon, we hebben de schoonmaakploeg bezig gezien en daar werd echt grondig en hard gewerkt.”

• “De ligging aan zee, dicht bij bars en restaurants, het zwembad”

• “We werden hartelijk ontvangen door de bewoners van de villa die boven wonen. Erg vriendelijk en zorgzaam. Alles werd uitgelegd en we konden altijd op hun steun en ervaring rekenen. Lieve mensen die het goed met de villa bewoners voor hebben.. als er iets was konden we per app contact opnemen en werd het direct, voor zover mogelijk opgelost. Ze wilde heel graag dat we het naar onze zin hadden.”

• “De villa en de gastvrouw en de gastheer,toffe mensen.”

• “Een heerlijk huis met een prachtig uitzicht en een privé-zwembad. Fijne ruimtes binnen en buiten en genoeg activiteit met tafeltennis en basketbal.”

• Hotel La Casa Beoordelingsscore: 9

“De ligging”

• Los-Barquitos Beoordelingsscore: 9,8

“Het fantastische uitzicht en een heel goed bed”

• “Mooie rustige locatie , prachtig uitzicht . Alles is aanwezig . Heel verzorgd en tot de details afgewerkt . Niets is hun teveel om hun gasten een geweldige vakantie te bezorgen . Dank u wel alan en christine .”

• Los-Barquitos Beoordelingsscore: 9,8

“De gastvrijheid van Patricia en Fred is geweldig. De kamers super schoon de bedden liggen heerlijk. Ontbijt fantastisch. Prachtige omgeving. Kortom zeer aan te raden. Wij komen zeker terug.”

De 30 beste hotels in Torrox