3. Hotelbeoordelingen: Andalusië
  4. Hotelbeoordelingen Torrox
  5. Beoordelingen van Villa Tranquila - Costa del Sol - Great Seaview - Priv Pool - 3 bed

Beoordelingen over Villa Tranquila - Costa del Sol - Great Seaview - Priv Pool - 3 bed

2983 Diseminado Pago Montealegre, 29770 Torrox, Spanje

#27 van de 107 hotels in Torrox

• Beoordeeld op: 12 mei 2022

Geweldig 🤩
    • Villa met 3 Slaapkamers

Het ene bed waar wij op sliepen lag echt niet comfortabel helaas.

prachtige ligging prima zwembad hele gezellige knusse sfeer zowel buiten als binnen. magnifiek uitzicht vanaf bijna hele terrein ook vanaf de eettafel binnen en zelfs de badkamer!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Prachtige locatie, veel ruimte voor verbetering
    • Villa met 3 Slaapkamers

De accommodatie is aanzienlijk verouderd en heeft dringend onderhoud nodig. De matrassen waren vies, denk aan vlekken van lichaamssappen in elke vorm. Ook het beddengoed zelf was niet allemaal schoon. (Ik heb foto's gemaakt waar je van schrikt.) Qua onderhoud vinden wij dat als meubels, horren of accessoires kapot zijn, ze vervangen of weggehaald moeten worden. (Een halve hor is geen hor, gaten in meubels en vriezer horen niet en een lichtknop waarvan alleen het metalen plaatje er nog hangt is niet veilig.) De badkamers zijn aan vervanging toe, door de veroudering zit er veel schimmel en kalk in de badkamers. Als je de kraan in de keuken aanzet borrelt het in de badkamer en komt er een nare lucht vrij. Deze en meer punten heb ik doorgestuurd naar de eigenaar en ik hoop dat hij er iets mee gaat doen. Deze villa verdient het om beter onderhouden te worden, al is het alleen al om de prachtige locatie.

We werden bij aankomst opgewacht om naar de accommodatie begeleid te worden, omdat het wat lastig te vinden is de eerste keer. Ook eerder inchecken was geen probleem. Dit was top! De accommodatie is ruim, heeft een onvoorstelbaar mooi uitzicht en het zwembad is heerlijk. De eigenaar is makkelijk te bereiken via de app en zeer vriendelijk. Met name door de locatie en het uitzicht hebben we er ondanks de grote tegenvaller, toch een leuke week van kunnen maken.